Kwaken als een nazi
Peter Breedveld
Gisteren was Twitter een uur of twee, drie in rep en roer vanwege een racistisch stuk op GeenStijl. Strekking: ‘Europa is rijk en Afrika arm omdat blanken superieur zijn aan zwarten.’ Ik ga dat hier niet debunken, dat hebben we al gedaan toen Joost Niemöller exact dezelfde pseudowetenschappelijke nonsens aan de man bracht. Zie hier, hier, hier en hier. Samenvatting: ras bestaat niet en het verschil in intelligentie tussen bevolkingsgroepen is aantoonbaar een gevolg van sociaal-economische omstandigheden.
Volgens velen laat GeenStijl nu zijn ware aard zien. Volgens mij doet GeenStijl dat al jaren. Als het kwaakt als een nazi en het trekt zelfs een naziuniform aan, zal het wel een nazi wezen, is mijn devies. Maar de meeste intellectuelen zijn zo druk om GeenStijl en Powned, ofwel de Roze Khmer, op het schild te tillen als verfrissende, vernieuwende, dekselse, rebelse erfgenamen van Spinoza dat ze net doen of ze het niet zien als Annabel Nanninga tekeer gaat tegen Joden of tegen negers, of als ze zegt te moeten braken van gemengde relaties. Of als Bart Nijman tekeer gaat tegen Joden of tegen zotte zandnegers uit ongeletterde apenlanden of als Marck Burema alias Pritt weer eens een tirade afsteekt over zwarten die onze roomblanke dochters aanranden.
Strak naziuniform
U dacht echt dat dat satire was. Kijk, Nanninga die een Nazi bewondert. Satire. En mwoehaha, Jan Roos in Nazi-uniform. Satire. ‘Film noir‘, toch, Nausicaa Marbe? Mag je niks van zeggen, want dan gaat Roos je aangeven bij de politie. “Ik voel me in mijn goede naam aangetast, agent” – Begrijp ik, meneer Roos, maar wat een strak naziuniform is dat, zeg!” Nanninga mag je niet tegenspreken want dan krijg je geheid een krijsende Femke Halsema in je nek. Die vindt het inflatoir als je een racist een racist noemt.
Niks nieuws dus, dat racistische GeenStijl-stuk. Trouw-columnist Elma Drayer is zelfs een verklaard fan van deze joden- en negerhaters. De meeste mensen, die gisteren briesten van verontwaardiging vanaf hun hoge witte paard van morele superioriteit, zijn alles straks weer vergeten als GeenStijl een lijstje met de vijftig fapbaarste Twitter-vrouwen presenteert, of de vijftig ‘heerschende’ Twitter-heren. Kirren van genot: “Wat een eer, GeenStijl vindt mij fapbaar!”
Joden en donkere mensen
GeenStijl helpt op deze manier verwerpelijk gedachtegoed weer gangbaar te maken. En The Post Online, waar zoveel progressieve denkers en politici graag op publiceren, helpt een handje mee. Prominent bolletje Bas Paternotte vindt dat we ons maar niet druk moeten maken om het racisme van GeenStijl, want die doet het al sinds 2003. Bovendien, we juichen volgens hem ook allemaal als ze een PVV’er ontmaskeren. En tenslotte: dat er zoveel mensen PvdA stemmen is veel erger.
Toch opvallend, Paternotte kreeg zowat een hartinfarct toen de website Krapuul Lodewijk Asscher bekritiseerde omdat die etnische registratie wilde invoeren, toen riep hij op om aangifte tegen Krapuul te doen. Maar achter een nazistisch theorietje op de website die het al sinds 2003 niet zo op Joden en donkere mensen heeft, moesten we van hem maar niet veel zoeken.
Etnische registratie
Het is wat Johan van der Knijff schreef: de grens wordt steeds een beetje verder opgeschoven, onopgemerkt door de meesten, totdat het te laat is om er nog iets aan te doen. Lekker lachen met een gezellige nazidikkerd, ginnegappen om de negergrappen van een journalist in naziuniform, zo parkeer je er een wet op etnische registratie in, hou je een debat over het Marokkanenprobleem en laat je het publiek vergeten dat Turkse Nederlanders ook godsdienstvrijheid hebben. En terwijl tijdens een Sinterklaasoptocht mensen worden opgepakt vanwege hun huidskleur, helpen Paternotte en trawanten met het ontmenselijken van de neger. Wie toch nog tegenspreekt, wordt slachtoffer van de gepatenteerde Bert Brussen-terreur.
Dat zijn allemaal behoorlijk verontrustende ontwikkelingen, maar in de reaktieruimte op Frontaal Naakt spreken sommige reageerders er vooral schande van als iemand Asscher een ‘gewetenloze opportunist’ noemt. De tóón! En de wóórdkeuze! Op Twitter werd ik bekritiseerd omdat ik Annabel Nanninga een nazibewonderaar noem. Ik wees het stuk aan waarin Nanninga openlijk een nazi bewondert: ‘Jahaaa, hij was een nazi van het (on)zuiverste water. En nee hij heeft nooit spijt betuigd. Jammer dan, ideologisch moeten we een en ander door de vingers zien‘: “Nee, dat is geen nazi bewonderen” Ja, muts, dat is een nazi bewonderen. “Ja, maar dat mag je niet in een artikel schrijven, want dat is een persoonlijke aanval.” Ga toch punniken, mens.
Krochten van de hel
Hoe die Nanninga het toch altijd voor elkaar krijgt weg te komen met de smerigste nazipropaganda uit de donkerste krochten van de hel, ik begrijp er niks van. Ik mag nog niet eens zeggen dat ik jodenkoeken niks aan vind.
Och, als ik toch maar een racistische nazi was, dan gingen alle deuren voor mij open. Misschien kwam Femke Halsema dan ook eens voor mij op.
De stem van Uw Charmante Hoofdredacteur horen? Dat kan als u de Nacht van Jole terugluistert.
Doneer aan de enige dwarsdenkende, onafhankelijke site van Nederland. Stort wat u missen kunt op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. ‘Frontaal Naakt’. Lees hier waarom dat niet met PayPal kan. Like de Facebookpagina ‘Handen af van Quinsy Gario‘.
Peter Breedveld, 26.11.2014 @ 17:05
36 Reacties
op 26 11 2014 at 17:22 schreef Jeroen S. van den Heuvel:
Oke ik ben om Peet echt briljant geschreven heb me rot gelachen.
op 26 11 2014 at 17:26 schreef Leo Schmit:
Waarom zou Femke voor je op moeten komen, Peter? groenlinksen en sociaal democraten zijn nuttige idioten om een repressief en racistisch systeem in stand te houden, de communisten buiten de deur te houden en de macht van Nato te helpen uitbreiden (enge Poet). Niet meer en niet minder, met een redelijke beloning in de marge.
Verder: ras bestaat niet. Racisten zijn stropoppen. Meer systeem analyse is gewenst.
F.. Femke
op 26 11 2014 at 21:50 schreef Sasha Berkman:
Je hebt gelijk Peter.
op 27 11 2014 at 00:05 schreef Dotith:
Heb je het nog steeds niet door, Peter, de bakens worden verzet en het gif dat islam heet naar waarde geschat. Beter jezelf nu eindelijk toch maar van kant te maken zoals je eerder beloofde voordat Neurenberg-2 je aan de strop doet bungelen.
op 27 11 2014 at 00:41 schreef dewanand:
mauw mauw namastiaauw Peter,
Raak geschreven zeg, heb je een snelschrijfpen nu?
zie onder, een nogal wetenschappelijk betoog over rasverschillen, en lees aub ook mijn commentaar eronder, mede ondersteund nu door Wieroe.
Veel negers praten en denken met mij mee over al deze zaken die hier aangekaart worden, ook raszuivere afrikaanse meiden praten af en toe met mij hierover, ja het is ons afro/hindoe/zwart probleem:
waarom is viesbruin Afro india straatarm?
Waarom is roetzwart Afrika ook straatarm?
In India is men ook volop bezig met de vraag of die lange, superieure, grootgeschapen, superintelligente blanke mannen nu niet gewoon echt SUPERIEUR (en lekkerder zijn in bed v zwarte meiden) zijn?? HIndoe sletjes die ik ken lusten hen stijf, rauw en liefst ongewassen.
REF geplukt v stormfront:
Science Research: The biological differences between the races (white supremacy vs inferiority of negroes) with comments of dewanand
Sacrificer unknown
Sacrifice code wfor0483
Sacrifice date 11 march 2014
With personal Comments of Dewanand, goldenbrown skinned (with golden ions in his skin) Hindu writer and researcher
http://www.dewanand.com/wfor0483.htm
op 27 11 2014 at 07:49 schreef Niels van Lobberegt:
Hey,de laatste zinnen doen me erg aan Theo van Gogh’s stuk over Quilly Koster, Red de muzzelman, denken.
‘Och, als ik toch maar een racistische nazi was, dan gingen alle deuren voor mij open. Misschien kwam Femke Halsema dan ook eens voor mij op.’
‘Was ik maar een mislukte beroepsneger á la Gilly Koster dan had iedereen meelij met mij.’
op 27 11 2014 at 09:36 schreef Bart:
Het meest schrijnende aan Geenstijl is nog wel hun saaiheid. Ik bedoel maar, hun programmering aan stukjes is van dezelfde voorspelbaarheid als de zaterdagavond van de KRO in de jaren ’50. Een stukje EU-bashing, een stukje ‘gevestigde orde’-bashen (die gevestigde orde die inmiddels standpunten inneemt die amper meer te ridiculiseren zijn), een stukje klimaatontkennen, en uiteraard, last but zeker not least, een stukje Islam-bashen. Je kan er gif op innemen dat dat vandaag weer op die site te lezen is.
Een goede blog gaat op zoek naar de hiaten in zijn eigen denken, gaat de discussie aan met de heersende mening op de burelen, zoekt altijd naar tegenargumentatie. Maar Geenstijl is al lang geen goed blog meer. Het is een groep mannen die elkaar al een paar jaar lang gelijk geven omdat zij durven te ‘benoemen’, en in die zoektocht naar ‘benoemen’ bij de complete stompzinnigheid zijn aanbeland.
Als je self-proclaimed politiek incorrecte blog zo voorspelbaar is geworden, dan ben je de complete irrelevantie nabij.
op 27 11 2014 at 09:37 schreef Pyt van der Galiën:
Onvermijdelijk, de steeds verdere radicalisering van Wilders. Wanneer een partij als het CDA een programmapunt van Wilders overneemt, moet Wilders daar overheen met iets dat nóg verder gaat. Elk nadeel hep zijn voordeel, natuurlijk. Niet iedereen is het met me eens, maar ik vermoed dat hij inmiddels zelfs voor de VVD niet langer een acceptabele partner is. Wat dat betreft kan ik me natuurlijk vergissen, tenslotte zagen conservatieven er in 1920 (Italië), 1933 (Duitsland) en 1936 (Spanje) ook geen been in samen te werken met fascisten.
Probleem voor Wilders is dat hij mensen als Dotith hierboven tevreden moet houden. Die groep gaat op termijn niet voor iets minders dan genocide. En denk maar niet dat Dotith een geïsoleerd geval is. Een substantieel deel van Wilders kiezers denkt er net zo over.
op 27 11 2014 at 10:56 schreef Gerard:
Geinformeerde lezers komen hier vrij regelmatig ‘geleende’ stijlvormen tegen Niels maar wat zou dat? Beter goed ‘geleend’ dan slecht bedacht. Toch?
op 27 11 2014 at 12:02 schreef cRR Kampen:
Dotith, wij hebben het juist wel door. Shoa 2.0 ditmaal op de moslims komt eraan en we hebben ook al door wie er staan te trappelen om de Zyklon B 2.0 te werpen, hè Dotith?
op 27 11 2014 at 12:25 schreef Thomas Cool / Thomas Colignatus:
Peter, wanneer je onderkent dat een deel van Nederland inderdaad zo nazi-angehaucht is, dan krijg je wellicht wat meer waardering voor bovenstaande Dewanand, die als een soort “Kanarie in de mijn” al eerder begon te piepen. Wellicht heeft diens kat Wieroe die kanarie al verorberd maar het punt blijft. Ik heb hier al eens eerder gewezen op mijn bespreking van Dewanands boek over Nederland, een aanrader: http://boycottholland.wordpress.com/2014/05/16/review-and-praise-for-holland-paradise-or-hell-q-by-dewanand-2010 Dewanand stelt vervolgens ook openlijk dat er inderdaad “rassen” zijn. Ik kan hier weinig mee. Het lijkt me okay wanneer iemand openlijk onderzoek doet i.p.v. de stemmingmakerij van jouw nazi’s. Biologen komen voorzover ik kan zien niet verder dan dat de genetische variatie in Afrika veel groter is. Met biologie kun je hier verder weinig, lijkt me. Het gaat m.i. om burgerrechten en werkgelegenheid. Econome Deirdre McCloskey voorspelt een grote economische toekomst voor Afrika wanneer men het bestuur en de ziekten onder controle heeft. Hier is mijn eigen analyse voor de Cariben met hun geschiedenis van slavernij: http://thomascool.eu/Papers/PENAFC/Index.html
op 27 11 2014 at 14:11 schreef cRR Kampen:
“Probleem voor Wilders is dat hij mensen als Dotith hierboven tevreden moet houden.”
Probleem? Dacht het niet. Barst van die mensen en met de huidige schuivende moraal komen er snel meer bij ook. De man emancipeert ze alleen maar.
op 27 11 2014 at 15:29 schreef Pyt van der Galiën:
@Kampen
Ik kan het verkeerd inschatten, maar ik denk dat de PVV als partij steeds verder verwijderd raakt van de macht. Een absolute meerderheid zit er niet in en voor andere rechtse partijen wordt de PVV steeds minder aantrekkelijk als coalitiepartner. Bovendien bewijst de PvdA dagelijks dat de vernietiging van de verzorgingsstaat (wat de échte prioriteit van rechts is) ook prima met die partij verwezenlijkt kan worden. De noodzaak om met de PVV in zee te gaan bestaat voor conservatief rechts volgens mij niet. In de ogen van de VVD- en CDA-top blijft de PVV-fractie natuurlijk een stel proleten met wie je in het openbaar – zeker internationaal – liever niet gezien wordt.
Het wachten is op de opkomst van een ‘beschaafde’ variant van de PVV, die er in slaagt het allemaal net ietsje handiger te verpakken. De N-VA in België lijkt me daarvan een goed voorbeeld. Leefbaar Rotterdam heeft ook toekomst. Joost Eerdmans bewijst dat traditioneel rechts prima met extreemrechts door één deur kan, mits extreemrechts zich een beetje beschaafd voordoet.
op 27 11 2014 at 16:38 schreef cRR Kampen:
Nou, die analyse kan ik het helemaal mee eens zijn, Pyt, inclusief de observatie over België waar het Vlaams Belang inderdaad echt drastisch verloor toen die N-VA werd opgezet, in eerste instantie een zeer rechtse partij die evenwel de racistische praat naliet (het is er wel, natuurlijk).
Het mij overigens niet zozeer om de PVV alleen maar om de algemene verschuiving van centrum-rechts (wat dit land bijna steeds gemiddeld geweest is) naar zeer rechts. Ook bijvoorbeeld GL is een eind naar rechts gegaan.
Wat je ziet is dat zowat de hele Nederlandse goegemeente in bijvoorbeeld de islamofobie is gaan meehuilen. De PVV, die uiteraard niet extremer wordt maar dat van meet af aan was, vist daar heel slim in. Het resultaat is dat niet alleen de PVV-achterban maar heel het electoraat geleidelijk geïmpregneerd raakt. Btw die Trouw-redacteur was geen PVV, maar hielp dat tuig, zoals velen, wel weer prachtig mee met z’n verzinsels over de ‘shariadriehoek’. Zo gaat dat. Wen er maar NIET aan, onthoud de historie (wat van extreemrechts níet mag!).
op 27 11 2014 at 17:55 schreef Bonderwaar:
Wat een hoop panisch moralisme hier! Lang geleden vatte onkel Nolte, de oom van de vrome Helena, het al samen met:
Lieve Heer, wat zijn wij blij
dat wij niet zijn zoals zij!
[…]
Want het goede, inderdaad,
is het niet doen van het kwaad.
op 27 11 2014 at 18:01 schreef Brenda van der Veer:
@Pyt van der Galiën
Een ‘beschaafde’ variant van de PVV zal het voor elkaar moeten krijgen om een harde maar beleefde toon aan te slaan tegen moslims en immigranten en tegelijkertijd moet zo’n partij in staat zijn om te pleiten voor een verzorgingsstaat waarin iemand meer rechten krijgt naarmate hij of zij langer heeft bijgedragen aan het ‘systeem’, zoals het N-VA en UKIP doen. Een partij als VNL, die zich als klassiek-liberaal presenteert, zal door haar harde opstelling tegen de verzorgingsstaat veel krediet verspelen. Nigel Farage merkte vorige week op dat rechtse of linkse politiek niet meer van deze tijd is, een moderne politicus hopt van links naar rechts zoals het hem of haar uitkomt.
De roep naar een nationalistische vorm van gemeenschapszin maakt het voor rechtse partijen net zo moeilijk om de verzorgingsstaat af te breken als voor de linkse partijen om de sociale zekerheid te behouden. Wilders is dus nog niet uitgepraat.
op 27 11 2014 at 19:19 schreef Egbert:
Kijk nou. Een artikel op powned.tv waarin de zwarte huidskleur niet genoemd wordt.
(Het zal toch niet vanwege het onderwerp zijn: politie schiet ongewapende zwarte man dood? Hoe kun je zoiets denken).
op 27 11 2014 at 19:37 schreef Pyt van der Galiën:
@Brenda
…pleiten voor een verzorgingsstaat waarin iemand meer rechten krijgt naarmate hij of zij langer heeft bijgedragen aan het ‘systeem’ Die analyse klopt. Van PVV en – in nog sterkere mate het Front National – wordt met enige regelmaat gezegd dat ze ‘sociaal-economisch’ links zouden zijn. Dat is natuurlijk onzin. Genoemde partijen willen sociale voorzieningen uitsluitend nog toekennen aan de mensen die het verdienen. In feite is dat een oproep tot uitsluiting. Alleen ons soort mensen heeft nog recht op zorg of een uitkering. Uitsluiting is niet links en niet socialistisch. Een socialist sluit niemand uit, en al helemaal niet vanwege zijn of haar huidskleur of cultuur.
Overigens kom ik volgende week nog op dit punt terug in mijn afsluitende artikel over de gedachtenwereld van Breivik.
op 27 11 2014 at 19:50 schreef Jeroen S. van den Heuvel:
Nazis waren ook heel sociaal voor hun soort mensen. De “Winterhulp” en moederdag en noem maar op. Het onderzoek onlangs over welke buitenlander er recht heeft op WW is in mijn ogen behoorlijk schokkend. Een samenwerking PVV/SP ligt op de loer. Tenminste als het aan de aanhang ligt. Dan kan je volgens mij echt nog veel beter een VVD regering hebben.
op 27 11 2014 at 20:59 schreef Robert Jean Konrad (@RJKonrad):
Geradicaliseerde neofascist wil alle moskeeën platbranden
Langzaam maar zeker laat de neofascistische beweging PVV haar ware gezicht zien. Na jaren van islamofobische haatzaaierij wordt steeds meer duidelijk welke agenda van geweld en religieuze onderdrukking de uitgekotste braakballen van de nationalistische leeghoofden Nederland op willen leggen.
Lees hier verder:
http://kopjetheemetsuikergraag.com/2014/11/27/geradicaliseerde-neofascist-wil-alle-moskeeen-platbranden/
[img]http://kopjetheemetsuikergraag.files.wordpress.com/2014/11/brandende-moskee.jpg[/img]
op 27 11 2014 at 22:17 schreef Vipsania Agrippina maior:
Een ding is duidelijk na een winnende reeks artikelen: bij Nederlandse kranten denken ze totaal niet commercieel. Wekelijks Breedveld even de waarheid laten vertellen en de ene helft van de lezers ontsteekt in woede en dan andere juicht. Denk eens aan de bergen met clicks die je kunt genereren. Ik zou er zelfs de Volkskrant voor kopen (mits die dag de pad Sommers niet ook dienst heeft, sorry, dat kan Breedveld zelfs niet compenseren).
op 28 11 2014 at 00:08 schreef theo:
Ik vind ook dat Peter Breedveld meer in de media zou moeten komen: dan gebeurt er altijd wel wat :-) Wat ik bijvoorbeeld raar vind is dat hij nooit bij Oba Live is geweest, wat: wekelijks. Maar de media vormen natuurlijk een slangenkuil. Maar toch: Peter met Nausica in debat is vast een belevenis!
Waarschijnlijk maakt hij meer kans bij de commerciële radio&tv. Maar ook Vpro of NTR zouden een publiekstrekker aanneem kunnen hebben: pijnlijke meningen, goed onderbouwd, vurig gebracht en buitengewoon onderhoudend geformuleerd.
op 28 11 2014 at 00:42 schreef dewanand:
mauw mauw namastiaauw Thomas Cool/ Colignatus, Peter, ea,
mbt Ras discussies:
Wieroe en ik kraakten deze puzzel afgelopen weken en het is erg lastig, toch simpel en deels biochemisch, seksueel, deterministisch en biologisch zelfs gezond.
Interessant is de vrouwelijke visie op RASSEN en ik zou het echt leuk vinden als de slimme meiden hier hun visies reflecteren. Ook bottom homoboys zien het begip RAS anders en meer vrouwelijker,in seksuele zin.
Maar nazisme is niet een expliciete ‘hobby’ of levenwerk geweest van Adolf Hitler, nee duizenden, nee miljoenen gingen hem voor sedert 10.000 BCE. Wreed is het biologische Nazisme te bekijken in de natuur en dan zie je de waarheid over ons bestaan en de triestheid van de Schepping Gods(en) of godinnen he.
Hoe RASSEN biochemisch, als baseparen en chromosonen worden gedefinieerd is niet echt goed openbaar gemaakt door de wetenschappers, de raciale markers zijn veel breder, incl bloedgroepen, defecte genensets, offline genen, skelet code, enz dus het HYPERMIX-RASSEN verhaal is moeilijker dan wij denken.
iedereen is een mixras in zekere zin, zuiver genetisch en een biologisch gezond feit.
hindoes zijn vuilnisbakkenras.
dewa en wieroe
op 28 11 2014 at 06:57 schreef Asmodee:
De SP-kiezer is voor een coalitie met de PVV, aldus Van Den Heuvel. Beetje raar dat het fascistische gepeupel niet gewoon Geertje stemt. ‘Dan maar liever een VVD-regering’
‘Het opkomen voor armen, zieken en bejaarden: daar waren ook de nazi’s zo goed in…’ Wat een gelul Jeroen. Mensen die niet ‘nuttig’ (oud, gek, crimineel, gehandicapt) waren, werden doodgespoten, uitgehongerd en vergast.
Zelf heb ik een voorkeursstem op Sadet Karabalut (SP) uitgebracht. Zoals zij door Machiel de Graaf (PVV), tijdens een debat over integratie een paar dagen geleden, werd toegesproken… Deze ‘SP-aanhanger’ wilde hem op dat moment een gebroken neus slaan.
Ik herken me niet in het stereotype van de rancuneuze, bekrompen proletariër die buitenlanders de schuld geeft dat hij minder uitkering krijgt. Evenmin de mensen om me heen die SP stemmen.
‘De dood van een enkeling is een drama, het sterven van miljoenen slechts statistiek…’
Stalin zei het al, statistiek is een veilige vluchtheuvel. Ver genoeg van de realiteit verwijderd om er luchtig over op los te zwetsen.
op 28 11 2014 at 10:15 schreef Pyt van der Galiën:
De nazi’s kwamen helemaal niet op voor armen, zieken en bejaarden. Wanneer je niet productief genoeg was, had je nergens recht op. Idem wanneer je joods, Roma of links was. Dan werd je vergast, tegen de muur gezet of mocht je in een kamp dwangarbeid verrichten. De nazi’s kwamen op voor productieven, onproductieven konden verrekken of werden – zoals geestelijk gehandicapten – vergast. De nazi’s trokken het kapitalistische productie-ethos gewoon wat verder door – werk of sterf. Hád je werk en wás je van de juiste politieke overtuiging en de juiste etnische afkomst dán had je recht op sociale voorzieningen en zorg.
Mag ik er overigens op wijzen dat het de nette liberalen van D66 zijn die in Rotterdam in één college zitten met het PVV-aftreksel Leefbaar, en niet de SP?
op 28 11 2014 at 10:35 schreef Jeroen S. van den Heuvel:
“Het onderzoek werd in maart uitgevoerd door Tilburg University en de Universiteit van Amsterdam. Zij vroegen 23.000 leden van het EenVandaag Opiniepanel naar hun mening.”
http://www.destentor.nl/algemeen/economie/werkloze-allochtoon-heeft-minder-recht-op-ww-1.4636463
Wie heeft er gelijk? Tilburg University en de Universiteit van Amsterdam of “Asmodee”.
Dat de nazi’s mensen vergasten omdat ze oud waren is trouwens echt nieuw voor mij.
Het is goed dat dit soort belangrijke informatie verspreid wordt.
op 28 11 2014 at 10:39 schreef dewanand:
mauw mauw namastiaauw Asmodee,
mbt Biologisch Nazisme, hier wat voorbeelden:
1. google Ants war, hoe een miljoenen leger van rode mieren moordend en vretend door de jungle trekken en een Holocaust ontketenen.
2. denk aan late vorst, tijdens een korte nawinter gedurende de Lente, voorjaar, nou dit is een Biologische Holocaust en de weergoden spelen dan voor Nazi’s, ettelijke miljoenen broedvogels sterven, jongen vriezen dood, broedeieren worden vernietigd, enz. Tijdens een strenge winter gebeurt min of meer hetzelfde met dieren die niet sterk genoeg zijn om het barre klimaat te doorstaan en wat te eten.
In het Hindoe fundamentalistisch denken en geloven is er in wezen geen ethisch/moralistisch verschil tussen het lijden of sterven van een mensaap of een niet mensaap (plant, dier, vogel, vis, bacterie, worm enz), omdat het in theologisch opzicht slechts zielen (atma’s) in koolstoflichamen zijn die karma komen afwerken hier op de aardse hel.
Dit is het absolute concept in het dewanisme van het gelijkwaardige Lijden van alle levende koolstof wezens.
dewanand en Wieroe
niet lange, niet blanke, niet grootgeschapen Hindoe Fundamentalisten
Planet of the intelligent Hindu chimps
op 28 11 2014 at 12:14 schreef Jeroen S. van den Heuvel:
Zeg eens stelletje stropopgrapjassen, lees wat ik schrijf: “sociaal voor hun soort mensen” en google eens naar “Winterhulp”. Echt hartstikke sociaal. Voor bepaalde mensen. Het is in een discussie echt van essentieel belang dat je reageert op iets wat iemand zegt en niet op iets wat iemand niet zegt. En als je duidelijk geen flauw idee hebt over wat voor mensen door de nazi’s vergast werden helpt dat ook niet echt. De nazi’s vergasten Joden en zigeuners en geestelijk gestoorden. Linkse mensen en criminelen mochten zich dood werken. De nazi’s vergasten geen bejaarden omdat ze niet productief waren dat is gewoon lulkoek. En over werk of sterf gesproken: de werkloosheid in nazi Duitsland was historisch laag. Er was voor iedere “echte Duitser” wel een baantje. En dat er bij de SP paupers rondlopen die een buutnlaander geen WW gunnen dat kun je afleiden uit dat onderzoek (dat volgens Stalin “gezwets is”) of je kunt ook bij de SP gaan en rond kijken dan zie je dat ook, ik spreek uit ervaring. Heb er 10 jaar bij gezeten en ben weggegaan vanwege: nationalisme. Dat is iets wat bij de D66 aanhang gewoonweg niet bestaat. Daarom lang leve D66 hoera x3.
op 28 11 2014 at 12:29 schreef cRR Kampen:
dewanand re 1, Formicidae of mieren: de genocidale soort. Bijzonderheid die mieren wat lastiger vergelijkbaar maakt met wij-aapmensen is de genetische verhouding binnen de mierenfalanx – de soldaatjes, allemaal nota bene vrouwelijk, zijn allemaal zusjes die niet 50 maar 75% van hun genen met elkaar delen.
Vanaf 2 zit je dingen te zeggen die eigenlijk taboe zijn :)
En wat zouden wij-aapmensen ons aantrekken van de amorele waarheden (tautologie, ik weet het) ?
op 28 11 2014 at 14:11 schreef dewanand:
kijk Fnaakters en peter,
net binnen gekomen, onder zie je hoe het Hindoe Nazisme werkt in india, Goa notabene, centrum hele Hindoe hard porno industrie. Dus ik als lid van het kleingeschapen, fysiek inferieure, hindoe aapachtig vuilnisbakkenras weet verdomd goed hoe het biologisch zit mbt seksuele pikoorlog: negerman vs hindoeman. In biologische zin is dit hopeloos en niet op te lossen of te voorkomen middels anti discriminatie wetjes. Immers ook Wieroe, mijn slimme Hindoe Nazi kat trekt zich niets aan van artikel 1, 7 en hele wetboek van strafrecht, gewoon omdat hij niet geleerd heeft om Nederlands te lezen.
zie dit, Hindoe Nazi India, een neger uit Nigeria werd vermoord en 200 Nigerianen demonstreerden in goa, werd hele knokpartij.
Ja negerhaat bij hindoe halfaapjes is echt wreed en onoplosbaar gewoon. Maar negers haten ook hindoe halfaapjes, dus de anti-liefde is wederzijds in bed.
Nigerians are like a cancer, says Goa minister; locals call for their boycott
All India | Reported by Tejas Mehta, Edited by Mala Das | Updated: November 06, 2013 21:47 IST
op 28 11 2014 at 15:47 schreef cRR Kampen:
Ja zeg, Nigerianen hee, dat is wel een speciaal soort hè!
(verlichtend artikeltje, hulde :) )
op 29 11 2014 at 03:00 schreef Jeroen S. van den Heuvel:
Ik wou nog even toevoegen aan mijn laatste reactie dat de nazi’s in NL de kinderbijslag en het ziekenfonds hebben ingevoerd. Tegenwoordig loopt iedereen te jengelen over het ziekenfonds maar de nazi’s hadden het dus al. Ik weet dat het off topic is, waarvoor excuses. En je kan dit uit de context trekken maar het ging mij over sociaal zijn “voor hun soort mensen” waarbij het uiteraard erg slecht is afgelopen voor iedereen die buiten de boot viel.
op 29 11 2014 at 07:41 schreef Asmodee:
De nazi’s hadden 0% werkloosheid, omdat de weerbare Duitse mannen aan het front moesten vechten. Van Den Heuvel heeft klaarblijkelijk nog nooit gehoord van het slavenwerk dat een Nederlandse student, werkloze en later iedere niet-noodzakelijke arbeider in Duitsland moest verrichten.
Arbeitseinsatz, maar geen werkloosheid… Goed argument, Jeroen heeft op dat punt gelijk.
Het zwaaien met enquête-cijfertjes in plaats van feiten blijft een teken van zwakte.
op 29 11 2014 at 11:48 schreef Jeroen S. van den Heuvel:
Ik hou er nu over op ik adviseer “Asmodee” om hetzelfde te doen want imo zet “Asmodee” zichzelf voor gek en ik heb geen tijd om te sparren met gekken.
Stropopcrap daar kan ik gewoon niet mee omgaan.
Reactie:
Economisch succes
Derde Rijk tot 1939
Niks front dus. Niks Arbeitseinsatz. Da was toen nog nie. En in Nederland collecteerden de nazi’s voor minderbedeelden en voerden ze kinderbijslag en het ziekenfonds in. Maar ik mag van “Asmodee” en Pyt niet zeggen dat nazi’s sociaal waren voor hun soort mensen.
Er waren nogmaals mensen die uit de boot vielen en dat was uiteraard afschuwelijk en volstrekt verwerpelijk en ook die verhalen ken ik allemaal.
Ik denk dat ik inmiddels wel voldoende heb aangetoond dat de nazi’s sociaal waren voor hun soort mensen.
Verder hebben 2 universiteiten 23000 mensen ondervraagd en goh wat blijkt zowel bij de PVV- als bij de SP-aanhang blijkt een voorkeur voor sociaal zijn voor ons eige.
Dat is voor mij ook geen nieuws en ik vind het niet eens vreemd. Het is wel iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
Maar goed zoals ik al zei ik hou er nu over op ik zweer.
op 30 11 2014 at 08:49 schreef Asmodee:
‘Ik denk dat ik inmiddels wel voldoende heb aangetoond dat de nazi’s sociaal waren voor hun soort mensen.’
Joseph Goebbels had het niet beter kunnen zeggen… Hij pleegde heel sociaal zelfmoord, terwijl zijn ‘soort mensen’ crepeerde.
op 30 11 2014 at 15:08 schreef dewanand:
mbt nazi gedoe:
Hou er rekening mee dat fascisme (en nazisme) inderdaad een zuiver biologische oorzaak heeft en niet uitgevonden is door Adolf Hitler, denk aan Sparta, opkomst islam, blanke christelijke kruistochten, bloedige europese kolonisaties, hindoe apen kasten, enz
zie onder, iets dat leuk is, en het is pure evolutie:
WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 15 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi
14. De verwoede pik oorlog tussen Hindoestanen en negers
citaat eruit, laatste alinea:
Ja, waarom zouden de negers dit nu niet beslissen samen en radicaal gaan geloven in de superioriteit van hun zwarte ras, net als de arme lage kaste Duitsers deden tijdens de opkomst van Adolf Hitler? Vanuit evolutionair oogpunt is dit immers heel natuurlijk gedrag voor intelligente mensapen en voordeliger. Blanken, Chinezen, Japanners, Turken, Arabieren geloven toch al duizenden jaren in de superioriteit van hun eigen geloof, cultuur, taal en ras, dus is het normaal als negers dit ook doen en een groot en sterk Verenigd Afrikaans superrijk stichten. Ik ontmoet zo af en toe wel radicale negers die dit willen.