Joodse vastgoedzwendelaars
Peter Breedveld
Illustratie: Charles Burns
Na drie hele weken is er nog steeds nauwelijks iets bekend over dat apocalyptische massaverkrachtingsdrama in Keulen. Duizend vrouwen hebben inmiddels aangifte gedaan, als we tenminste NOS-correspondent Jeroen Wollaars mogen geloven, die driftig de Duitse huis-aan-huisbladen uitspelt, en er zijn dertig verdachten in beeld, allemaal Noord-Afrikanen, waarvan een aantal blijkbaar een vluchtelingstatus heeft.
Duizend slachtoffers, en toch heeft de politie de zaak dagenlang onder de pet weten te houden. Niemand van de slachtoffers of de omstanders heeft iets getweet in die Oudejaarsnacht, en dat blijf ik mysterieus vinden. Ik ben niet alleen, zelfs Hans Janmaat-vereerder Meindert Fennema vertrouwt het zaakje niet.
Immigrantengespuis
Dat weerhoudt de vaderlandse pers er evenwel niet van steeds delirischer tekeer te gaan tegen vluchtelingen, moslims en Arabieren. Opvallend is dat vooral de linkse pers het racistische beest in zich de vrije loop laat. Ik moest van de week mijn onderkaak van de grond rapen toen ik dit stuk in De Groene Amsterdammer las, waarin de auteur het niet laat bij racistisch gescheld op moslims en/of Arabieren, maar er zelfs Italiaanse Amerikanen en joodse vastgoedzwendelaars van langs geeft.
U leest het goed, van joodse vastgoedzwendelaars tot Mohammed Bouyeri, dat is wat je volgens Dirk Bezemer binnenhaalt met al dat immigrantengespuis. Volgens hem brachten de Italiaanse immigranten in de VS aan het begin van de twintigste eeuw een vorm van misdaad ‘die ze in de VS nog niet hadden meegemaakt’.
De oorspronkelijke bevolking nagenoeg uitgeroeid en verdreven naar reservaten waar de culturele genocide vrolijk doorging, slavernij, een bloedige burgeroorlog, racisme, schrijnende armoede, veroorzaakt door de wreedst denkbare vorm van roofkapitalisme, maar Amerika verloor zijn onschuld met de komst van de Italiaanse maffia, mensen! En leren wij daarvan? Welnee! Wij zetten de deur wijd open voor Arabische verkrachters! Van uw belastingcenten!
Gevluchte mannen
Niks weten we nog, maar volgens Beatrijs Ritsema, in Vrij Nederland, komt ‘de pro-vluchtelingenovertuiging in botsing met de veroordeling van het seksueel geweld dat heeft plaatsgevonden’.
De ‘pro-vluchtelingenovertuiging’, alsof medemenselijkheid niet iets vanzelfsprekends is maar een overtuiging, een geloof, een dwaling, die het onmogelijk maakt om seksueel geweld te veroordelen. Je kunt niet én vluchtelingen willen opvangen, én tegen seksueel geweld zijn, vriend. Het is van tweeën één!
Volgens Wouter Bos, in de Volkskrant, redeneren we, door erop te wijzen dat seksueel geweld een probleem is in alle culturen, ‘specifieke problemen van gevluchte mannen’ weg.
Nee dat doen we helemaal niet, we wijzen erop dat seksueel geweld door witte mannen, zelfs als dat op grote schaal gebeurt, nooit voor enige ophef zorgt en dat het dus op z’n zachtst gezegd nogal opmerkelijk is om er met overslaande stem de meest racistische bagger uit te blèren, nu al bijna een maand lang elke dag die God geeft, zonder dat er nog maar iets bewezen is. Voor zover mij bekend was de enige Syrische vluchteling, die betrokken was bij die massa-aanrandingen, iemand die een Amerikaanse vrouw uit de klauwen van de aanranders heeft gered.
Spreekwoordelijke neger
Toch wordt die Keulse Oudejaarsnacht hardnekkig tot vluchtelingprobleem gemaakt en het lijkt erop dat het ingrijpende gevolgen voor het Europese vluchtelingebeleid zal hebben. Is het politiek correct, zoals Bos betoogt, om te wijzen op de kwalijkheid daarvan? Neen. Het is politiekcorrect om het hardnekkig niet te willen hebben over het seksuele geweld dat vrouwen met een ‘pro-vluchtelingovertuiging’ ten deel valt. Hassnae en haar moeder moeten worden verkracht van de mannen (en vrouwen) die zich zo drukmaken om de aanranding van ‘onze vrouwen’. Iedere vrouw die weigert mee te gaan in de anti-vluchtelingenhetze, wordt verkrachting toegewenst.
Heb je als vrouw kritiek op kinderbedreiger Jan Roos, die van uw belastinggeld op nationale televisie vrouwen aanrandt? Dan moet je verkracht worden. Heb je een mening die de medewerkers van The Post Online niet aanstaat? Dan moet je verkracht worden. Door een ‘spreekwoordelijke neger’. Dan moet er een ‘negerpik in je hol‘.
Wil je dat seksueel geweld wordt aangepakt? Dan moet je achter de daders aan, en dat zijn dus niet de vluchtelingen. Je mag als vrouw hopen dat er een Syrische vluchteling in de buurt is als je ’s nachts Jan Roos op straat tegenkomt. Want van je witte landgenoten moet je het dan niet hebben.
We hebben beeld en geluid van de "meneer" met een huilend kind op de arm. #dominverzet pic.twitter.com/h5HgPy30S7
— Haxis of Evil (@petrakramer) January 23, 2016
Is het Vrije Woord u écht lief? Steun dan het jubilerende (tien jaar!) Frontaal Naakt. Doneer aan de enige dwarsdenkende, onafhankelijke site van Nederland. Stort wat u missen kunt op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. ‘Frontaal Naakt’. Lees hier waarom dat niet met PayPal kan. Nog liever heb ik dat u op Frontaal Naakt adverteert of mij inhuurt. Mail mij.
Peter Breedveld, 23.01.2016 @ 14:56
29 Reacties
op 23 01 2016 at 15:59 schreef shitty:
Damned! Doet ie ’t weer…denk je, yes!!, nieuw stukje op FN..gaan we even voor zitten…ik stel me af op jouw denktrant…ik lees (léés!) en nondedju, een link die alleen aan gene oever doet landen waar cashen norm is. (..). Ik weiger om te kalmeren.
op 23 01 2016 at 16:13 schreef Peter:
Kan iemand dat vertalen? Is het een geheime boodschap of zoiets?
op 23 01 2016 at 16:33 schreef Petra:
Ik heb zo het idee dat Shitty klaagt over de betaalmuur die je moet passeren voordat je de column van Wouter Bos kunt lezen.
op 23 01 2016 at 17:03 schreef shitty:
ik heb een click met Petra…
op 23 01 2016 at 17:48 schreef excellentie zwembad:
@Petra zelfde vermoeden
zou alleen iemand die link die NIET achter een betaalmuur zit even willen copypasten voor me .
Die zit namelijk achter mijn persoonlijke morele muur (wil extreem rechts geen hits geven) die Peter zo keurig via twitter heeft laten gaan opdat je niet per ongeluk op TPO.nl klinkt! (hulde daarvoor!)
Deze dus
https://twitter.com/meindertfennema/status/690170619875295232
op 23 01 2016 at 19:14 schreef John de Beer:
Het artikel in de Groene heb ik niet gelezen, maar dat er nu joodse vastgoedzwendelaars meekomen, lijkt mij zéér sterk. Waarom zouden ze al die moeite doen terwijl ze zondermeer worden geaccepteerd in Israël? Los hiervan zijn er natuurlijk ook joodse misdadigers en oplichters, joden zijn n.l. ook normale mensen.
De Groene heeft wel een punt als ze teruggrijpt op de joodse maffia uit de tijd van Al Capone. Grootcriminelen als Meyer Lansky, Arnold Rothstein en Bugsy Siegel worden wel omschreven als de grondleggers van de Amerikaanse georganiseerde misdaad. Dit trio werkte plezierig samen met de Italiaanse mob, ondermeer met Lucky Luciano en Frank Costello. Het verschil is dat de joodse misdadigers er meestal na één generatie en geheel loaded de brui aan gaven terwijl de Italiaanse maffiosi vaak ook nog hun kleinkinderen in hun voetsporen zagen treden.
op 23 01 2016 at 19:36 schreef Peter:
Ik begrijp het misverstand, John, want ik schreef: ‘van joodse vastgoedzwendelaars tot Mohammed Bouyeri, dat is wat je volgens Dirk Bezemer binnenhaalt met al dat immigrantengespuis.’
Dit gaat echter over immigratiestromen door de geschiedenis heen. Bezemer zegt: immigratie heeft ons allerlei ellende gebracht, van Joodse vastgoedzwendelaars tot Mo Bouyeri. Het is dus niet wonderlijk dat de huidige stroom ook ellende meebrengt.
Wat je over de joodse maffia schrijft, vind ik opmerkelijk. Joodse en Italiaanse immigratie heeft Amerika vooral wetenschappelijke vooruitgang en een bloeiende economie gebracht. Georganiseerde misdaad was er ook zonder Meyer Lansky al. Het is absurd te stellen dat immigratie misdaad brengt. De enigen die recht tot klagen hebben, zijn de Indianen.
op 23 01 2016 at 20:21 schreef John de Beer:
Ja, maar Peter, ik stel niet dat immigratie misdaad brengt, absoluut niet! Misdaad is van alle tijden en van alle volkeren, dat is wat ik betoog. Tegelijkertijd hebben de Italianen en de joden de USA inderdaad zeer veel gebracht, denk aan alle Nobelprijswinnaars uit deze groepen. En tussen al die hardwerkende migranten die deze natie hielpen vormen, zaten ook criminelen, hele grote zelfs. Maar ik ga de immigranten hier niet afvallen, kom op zeg. Zonder migranten in Nederland hadden jij en ik nooit kunnen delen in de mate van welvaart die ons als Hollanders is toegevallen!
op 23 01 2016 at 22:22 schreef Johannis:
Iemand “Gangs of New York” van Martin Scorsese wel ’s gezien? Kwam nog geen Italiaan, Jood of Arabier aan te pas. En in het tweede seizoen van de tv-serie Fargo werd uit de doeken gedaan hoe de georganiseerde misdaad zich een weg naar het ‘gewone’ bedrijfsleven baant. Slim bekeken, want hoe vaak let men op witteboordencriminaliteit? Bakken met geld worden op snode wijze binnengeharkt en ontvreemd aan de fiscus – al dan niet legaal – maar de lenzen blijven gericht op kruimeldieven en andere relatief kleine vergrijpen aan de onderkant van de samenleving…
op 23 01 2016 at 22:39 schreef Maarten:
@Peter
“Het is absurd te stellen dat immigratie misdaad brengt.”
Dat van de maffia weet ik niet, maar laatst toch een leuke docu gezien over het ontstaan van de coke-maffia in Miami. Begon allemaal vrij gezellig, totdat de Cubanen Miami werden binnengelaten, hehehe. Ik bedoel, de misdaad was er al, alleen de Cubanen (en nu de Mexicanen) pakken het toch iets anders aan. Verschil van cultuur. Dus zo absurd is het niet.
Voor de rest puik stukkie hoor.
op 23 01 2016 at 22:39 schreef Sasha Berkman:
Je bent een glibberige aal John
op 23 01 2016 at 23:10 schreef Egbert:
Sjeeeeesus: John “heb ik niet gelezen” de Beer die liefst twee keer mag longzwatelen (leestijd: 0 min). Met een honoratio van Peter in between. Go John Go!
op 24 01 2016 at 00:14 schreef John de Beer:
Wat heb jij toch tegen mij man? Eerst een nazi, nu weer een aal. Of je snapt het gewoon niet, of je hebt niet zozeer iets tegen mij, maar tegen simpele feiten.
op 24 01 2016 at 00:25 schreef leo schmit:
Het is wel te hopen dat die figuur op dat pleintje met z’n dochtertje …. ‘jullie kunnen me piemel krijgen’, uh…. wel, dat ie z’n piemel in aparte verpakking aflevert. Liefst vakuum, voor meteen in de vriezer. Kindje op z’n arm kan ’t ook niet helpen dat hij zijn piemel wil weg geven, in plaats van een lief broertje of zusje te maken. Maar ze kijkt er niet blij bij. En wat te denken van zijn lieve echtgenote de volgende morgen, … ‘man wat heb je nou met je piemel gedaan’? Hoepel maar op.
op 24 01 2016 at 11:32 schreef Max Stirner:
“”De ‘pro-vluchtelingenovertuiging’, alsof medemenselijkheid niet iets vanzelfsprekends is maar een overtuiging, een geloof, een dwaling, die het onmogelijk maakt om seksueel geweld te veroordelen. “”
Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend, ideologie is niet vanzelfsprekend. De filosofische onkunde van frontaalnaakt is tergend, ik heb het idee dat het frontaalnaakt meer te doen is om persoonlijke wrok dan om doordringende linkse kritiek.
op 24 01 2016 at 11:55 schreef Edwin Vink:
Peter ik denk dat de originele bewoners van de VS het wel met Bezemer eens zouden zijn ;). Ik denk echter dat hij daar niet op doelt. Die waren immers te blank.
op 24 01 2016 at 12:23 schreef Egbert:
Verdacht stil in de hoek van de Anne Frankstichting en het Cidi. Wat is er misgegaan in het Holocaust-onderwijs? Kan het racisme van Wilders wel veilig besproken worden in de klas?
op 24 01 2016 at 12:46 schreef Peter:
Medemenselijkheid is geen ideologie maar een evolutionair bepaald mechanisme. Dat gelul over persoonlijke wrok is een non-sequitur die onnozelaars wel vaker in stelling brengen ter diskwalificatie. Breng inhoudelijke argumenten in of blijf gewoon weg, met je filosofische onkunde, intellectuele pigmee.
op 24 01 2016 at 14:15 schreef Pyt van der Galiën:
Het betitelen van “medemenselijkheid” of “wederzijdse hulp” als pseudo-darwinistisch, is onterecht. Integendeel: het is juist ontstaan als reactie op het darwinisme en dan met name de interpretatie daarvan door mensen als Huxley en de latere sociaal-darwinisten.
Dat “medemenselijkheid” of “wederzijdse hulp” een evolutionair bepaald mechanisme zou zijn werd gepropageerd door de Russische anarchist Kroptkin. Destijds werd het vijandig ontvangen, maar inmiddels erkennen ook biologen dat Kropotkin wel degelijk een punt had.
Peter maakt dus geen ‘rechts punt’ zoals Max Stirner claimt, maar een uitgesproken ‘links’ punt dat op enige wetenschappelijke onderbouwing kan rekenen.
M.a.w.: Max lult uit zijn nek:)
op 24 01 2016 at 14:20 schreef Peter:
Wat Pyt zegt. Recente onderzoeken naar bijvoorbeeld het gedrag van apen wijzen uit dat empathie niet door mensen verzonnen is, of door God gegeven, wat me sowieso evidente onzin lijkt. Maar ik heb de uitwisseling tussen Max en mij weggehaald. Realiseerde me dat ik me toch weer door een troll heb laten verleiden. Dus het slaat niet meer echt ergens op.
op 24 01 2016 at 17:07 schreef MNb:
En voor het geval ignoranten niet op de hoogte zijn van het werk van Kropotkin:
http://www.nature.com/scitable/blog/watching-the-detectives/peter_kropotkin_and_the_evolution
Voor zo ver ik weet heeft Darwin nooit bezwaar gemaakt, terwijl Kropotkin Darwin’s werk nooit verworpen heeft.
Sociaal-darwinisme was al weerlegd voor het goed en wel van de grond kwam.
op 24 01 2016 at 19:24 schreef Pyt van der Galiën:
Voor zo ver ik weet heeft Darwin nooit bezwaar gemaakt, terwijl Kropotkin Darwin’s werk nooit verworpen heeft
Klopt. Kropotkin bewonderde Darwin, maar was van mening dat de darwinisten teveel nadruk legden op “strijd” en te weinig op “samenwerking”, overigens meer bij Darwin’s leerlingen dan bij Darwin zelf. Het is een correctie, geen fundamentele kritiek.
op 25 01 2016 at 01:51 schreef dewanand:
REF Cit:
op 24 01 2016 at 14:15 schreef Pyt van der Galiën:
‘Het betitelen van “medemenselijkheid” of “wederzijdse hulp” als pseudo-darwinistisch, is onterecht. Integendeel: het is juist ontstaan als reactie op het darwinisme en dan met name de interpretatie daarvan door mensen als Huxley en de latere sociaal-darwinisten.’
—— vr:
namastiaauw Pyt van der Galien,
Er zijn filosofen die stelden dat het hogere menselijke bewustzijn zich uit door mededogen, inlevingsgevoel, medemenselijkheid, ethisch schuldgevoel, meelevendheid en empathie.
vb waar gebeurd:
wat zeg je ervan dat ik een hindoe tante bel in eenzame en suicidale depressie na jaren en zij zegt hard, koud, kil:
‘waldo, als je zelfmoord pleegt is het je karma’. en ze legt telefoon dan keihard neer.
Eigenlijk hoorde ik dit toch heel vaak van de vieszwarte hindoes, die erg absoluut geloven in karma leer, en karmische vervloekingen, karmische straffen voor zonden uit vorige levens.
Jij kent die zwarte hindoe halfapen niet, nou nu vertel ik je de keerzijde van HONDoeisme, incl feit dat ik lage kaste, paria ben, psychisch ziek, te kort, niet grootgeschapen, enz.
vind jij dan Hindoeisme extreem sociaal darwinistisch?
op 25 01 2016 at 22:25 schreef Maurice:
Natuurlijk is medemenselijkheid ingebakken, dat heeft Frans de Waal wel bewezen. De medemenselijkheid richt zich echter wel in eerste instantie op de peergroup en pas in tweede instantie op buitenstaanders.
De meereizende problemen komen bovenop de al bestaande problemen, zonder dat het einde in zicht is.
Dat is de reden dat er zoveel ruchtbaarheid over aanranding ontstaan is. Dan maar beter laat dan nooit.
Overigens zijn de nieuwe cijfers van Frontex vastgesteld. Ik zie een verdere kentering van focus op Syrïers naar Noord-Afrikanen.
http://www.nu.nl/politiek/4203721/ruim-helft-van-migranten-europa-economisch-vluchteling.html
Nu is de vraag nog, gaat/kan links het buitengrensbeleid nog van de grond krijgen of gaat rechts dat beleid bepalen?
op 26 01 2016 at 07:51 schreef Peter:
Nee, Maurice, de reden is dat Europa zo racistisch als de neten is, en altijd geweest, ook. Tientallen jarenlang een grote bek over Zuid-Afrika en de VS, maar zodra er een paar zwarten in hun eigen land komen wonen, zijn de hakenkruizen niet meer aan te slepen.
Jij kunt echt geen reactie plaatsen zonder domrechtse propaganda erin. Terwijl jij en je maatjes de horlepiep dansen, blijkt Timmermans, niet voor de eerste keer, de boel weer aan elkaar te liegen:
https://twitter.com/frontex/status/691565471024467968
op 26 01 2016 at 13:42 schreef Maurice:
Interessant die tweet. Dank je Peter, ik zal em verspreiden, juist onder die horlepiep dansende maatjes.
op 27 01 2016 at 04:04 schreef Sasha Berkman:
frontex zou ik niet zomaar noemen als bron. Wie financieert hen?
op 28 01 2016 at 02:37 schreef Olav Meijer:
Zo is het, Peter Breedveld. Dit stuk verwoordt precies ook mijn gedachten en gevoelens over deze uiterst dubieuze “gebeurtenissen in Keulen”. Mét de Duitse minister van justitie Heiko Maas ben ik ervan overtuigd dat het allemaal georganiseerd is. Van begin af aan heb ik dan ook de vraag gesteld: DOOR WIE?
op 31 01 2016 at 03:50 schreef Olav Meijer:
En dan nog iets:
http://www.huffingtonpost.de/2016/01/29/story_n_9116048.html
Duitstalige Huffington Post:
“Zahlreiche angebliche Vergewaltigungen durch Flüchtlinge in den vergangenen Monaten waren nur erfunden”
Eigenlijk geen echte verrassing!