Home » Archief » Domdenken


[03.08.2011]

Domdenken

Barracuda

Volkert van der Graaf. Mohammed Bouyeri. De RaRa terroristen. De Ziedende Bintjes. Dierenrechten-activisten. De Kraakbeweging. Willem Duyvedak. Kedichem 1984. Allemaal Breivikjes en allemaal betaald door de PvdA. Aldus Duns Ouray, dat frisgeboende jongensgezicht van Het Vrije Volk (wedden dat die foto tien jaar oud is?).

Duns heeft het een beetje moeilijk. Net als Geert momenteel. Huilie-huilie. Mede vanwege opruiende islambash-sites is er namelijk een sfeer ontstaan waarin een krankjoreme Noor het volstrekt vanzelfsprekend vond om lachend een politiepak aan te trekken en met een muziekje op een hele reeks linkse jongeren neer te maaien omdat het islamknuffelaars waren. Bedrijfsongelukje.

Om de aandacht daarvan af te leiden, heeft Duns bedacht dat Nederland de afgelopen halve eeuw een behoorlijk dosis politieke terreur heeft gehad. De slachtoffers waren niet alleen Pim Fortuyn en Theo van Gogh, maar ook: de Shell, pelsfokkers, de SHV, vastgoedbeleggers, landbouwers, boeren, politici als Kosto en allerlei ondernemers. Komt allemaal door de PvdA. Natuurlijk niet direct, maar wel altijd indirect via uitkeringen, subsidies en gratis kraak-woningen. De PvdA-activisten hadden volgens Duns dezelfde rol die de Sturmabteilung voor Hitler vervulde. Ze intimideerden politieke tegenstanders. En als er eentje te groot werd (Fortuyn, Van Gogh), legden ze hem om.

Nou, Dunnemans, we gaan dat eens lekker debunken. Het merendeel van de genoemde terroristen pleegde de ‘aanslagen’ in periodes dat links helemaal niet aan de macht was: Van Agt III, Lubbers I, Lubbers II, Balkenende 1 t/m 3. De inkomsten van de door Volkert van der Graaf opgerichte milieubeweging VMO bestonden vooral uit gewonnen procedures bij de Raad van State, en in mindere mate uit subsidies, maar Volkert pleegde natuurlijk geen moord uit naam van VMO, en het politieke discours over Fortuyn was, vergeleken met de oorlogsretoriek van Wilders, ronduit mild. Verder is Volkert ongeveer het enige echte voorbeeld dat Duns kan bedenken. Want de relatie tussen linkse partijen en Bouyeri of de ondergronds opererende antimilitaristische groep Onkruit van Duyvendak sleept hij er echt met de haren bij.

Het grappige is: Als Duns zo consequent wil doorredeneren, komt hij uiteindelijk bij zichzelf uit. Als belastingbetaler financierde hij immers onder rechtse kabinetten Volkert van der Graaf, Mohammed Bouyeri, de RaRa terroristen, de Ziedende Bintjes, dierenrechten-activisten, de kraakbeweging, Willem Duyvendak en Kedichem 1984. Ja, jullie leest het goed: Duns betaalde het terreur en legde Pim om.

Barracuda bestrijdt onzin- en domdenken in de (alternatieve) media met mondsnoerende logica. Meer op zijn weblog.

Barracuda, 03.08.2011 @ 09:11

[Home]
 

37 Reacties

op 03 08 2011 at 09:33 schreef Rob:

Aad Kosto was nota bene van de PvdA.

op 03 08 2011 at 10:46 schreef Richard E:

Nou ben ik zelf niet zo’n complotdenker, maar ik zie nu eigenlijk nog steeds niet waarom een “linkse” actiegroep als RaRa door rechts gefinancieerd zou zijn, omdat ze hun acties pleegden in een tijd waarin een rechts kabinet aan de macht was.

Overigens, ter ondersteuning van je punt, was Kosto een Pvda’er. Hoe de PvdA de tegenstander kan intimideren door het huis van een eigen staatsecretaris op te blazen kan alleen maar verklaard worden met de logica die je doorgaans vind op sites als het vrije volk.

op 03 08 2011 at 10:58 schreef Sasha Berkman:

Die gek heeft het ook al over “linkse neonazi-sympathieën”. Dat iemand die site nog serieus neemt toont aan dat er heel wat gestoorde idioten rond lopen in dit nare landje.

op 03 08 2011 at 11:46 schreef MNb:

Nee Sasha, Duns is geen gek. Al jaren geleden “toonde” hij “wetenschappelijk” aan dat sociaal-democratie = nationaal-socialisme. Klinkt bekend, vind je niet? De term “linkse neonazi-sympathieën” is dan heel logisch.
Je maakt dezelfde fout als de verdedigers van Wilders.

op 03 08 2011 at 11:52 schreef Wazzup:

Ja, dat zijn unieke redenaties. Zodra je onderdeel bent van een systeem heb je overal schuld aan. Maar het is niet alleen Duns die dit doet – het is ook een beproefde tactiek van van onze hardcore Palestina activisten. Maar je kunt concluderen dat deze de afgelopen week alle goodwill hebben verspeeld.

Enfin, op de analyses van Quray en andere schrijvers op HVV valt veel op aan te merken. Niettemin is de rubriek ‘Ondertussen bij de buren’ een meer dan uitstekend product.

op 03 08 2011 at 13:55 schreef Pyt van der Galiën:

Onnavolgbaar, die Wazzup. De hardcore Palestina activisten die de afgelopen week alle goodwill hebben verspeeld en die trouwens net zo zijn als Duns Ouray. Om uitleg durf ik niet eens meer te vragen, want dan wordt het alleen nóg warriger.

@Sasha

Ouray is niet gek. In tegenstelling tot Frik van Amsterdam Post en dominee Ben Kok (die écht gek zijn), weet Ouray heel goed wat hij doet. Dit is slimme propaganda, die door een flink deel van de PVV-aanhang voor zoete koek aangenomen wordt.

op 03 08 2011 at 13:57 schreef ------------:

Het cda is pas net rechts onder Lubbers waren ze links.

op 03 08 2011 at 14:15 schreef Sasha Berkman:

MnB: je bedoelt dat hij een ordinaire historisch revisionist is?

op 03 08 2011 at 14:37 schreef Peter:

Niettemin is de rubriek ‘Ondertussen bij de buren’ een meer dan uitstekend product.

Helemaal mee eens. Ik zou mijn dagelijkse portie ‘Vieze gore linksmens demoniseert Wilders!’ en ‘Vuile vieze antisemitische pedofiel basht PVV!’ niet meer willen missen.

op 03 08 2011 at 14:40 schreef Jon:

————:
Bewijzen graag. Ik heb wel alvast een tegenargument: WIR-premies in de schrale jaren tachtig (subsidies voor bedrijven die investeren). Kostte miljarden teveel.

op 03 08 2011 at 14:48 schreef Pyt van der Galiën:

@Sasha

Extreem-rechts heeft een probleem: de nazi’s en de Holocaust. Al sinds ’45 worstelt extreem-rechts met die geschiedenis. Renkema (Ouray) en Martin Bosma hebben voor een radikale oplossing van dat probleem gekozen: Eigenlijk waren de nazi’s niet rechts, maar links! Kijk maar naar hun naam: nationaal-SOCIALISTEN. Bewijs geleverd!

PS
Rare, storende zin in mijn vorige post. Moet natuurlijk zijn “die door de PVV-aanhang als zoete koek geslikt wordt”.

op 03 08 2011 at 14:49 schreef yurp:

@Richard

omdat de regerende partijen bepalen wie er subsidie krijgt, of kraken wel of niet toegestaan is en wie er een uitkering ontvangen.

op 03 08 2011 at 14:53 schreef Wazzup:

@Pyt van der Galiën

Wederom heeeeeeeeeeel simpel.
Stap 1
Mnb legt het al uit aan Sasha: “Je maakt dezelfde fout als de verdedigers van Wilders.

Stap 2
Google op “Sasha Berkman” & nazi (of elk ander vuig woord dat in je opkomt)

Stap 3: Maak bloemlezing
“De vergelijking tussen Hitler en Wilders is volkomen terecht.”

” Daar komt bij dat Hitler de holocaust heeft uitgevoerd maar dat de zionisten de slachtoffers misbruiken om critici van hun eigen fascistische praktjken te stigmatiseren als ani-semiet. Het zijn waarlijk kinderen van Hitler.”

” Hitler was geen moslim maar iemand met dezelfde soort praatjes en achterban als Wilders.”

“k denk dat u en Hitler prima door een deur hadden gekunt als Hitler moslims had vergast ipv joden. ”

“Je verdedigt hier trouwens gewoon de hitleriaanse praatjes van Wilders. Zie je wel dat je best met Hitler op zou kunnen schieten als hij iets tegen moslims had gehad?”

“De Joden bestaan niet vriend. ‘De Joden’.. alleen de term al….”

Verder commentaar lijkt mij overbodig.

op 03 08 2011 at 16:19 schreef Mario:

-Wederom heeeeeeeeeeel simpel.
Stap 1-

Heb je al een manifest geschreven? AIVD +1

‘Verder commentaar lijkt mij overbodig.’

op 03 08 2011 at 16:24 schreef Pyt van der Galiën:

@Wazzup

In plaats van uit leggen wat je bedoelt, kom je met een bloemlezing van uitspraken van Sasha die geen enkel verband houden met je eerdere stellingen onder 1 en 2.

1 Het onderdeel zijn van een systeem waardoor je overal schuldig aan bent is plotseling verdwenen.

2 De goodwill die de hardcore Palestina activisten de afgelopen week hebben verspeeld is ook nergens meer te bekennen.

Hoe zit het trouwens met de goodwill van de PVV-activisten sinds de slachting die een Wilders-aanhanger heeft aangericht? Niet dat ik iets wil suggereren, hoor, maar ik vind het een beetje typisch dat je wél zit te zeuren over de goodwill die Palestina activisten blijkbaar hebben verloren (wat in deze context echt helemaal nergens op slaat), en geen woord vuil maakt aan de goodwill van Wilders. Vertel eens: vind je eigenlijk dat die de afgelopen week óók goodwill kwijt is geraakt?

op 03 08 2011 at 18:00 schreef Wazzup:

@Mario

Inderdaad, als je googled op “Sasha Berkman & manifest” krijg je een bespreking van Sasha over het nut van Hamas.

“U moet eens ophouden met uw pathelogische leugens over Hamas en ontkenning van semi-nazistische karakter van de zionistische schurkenstaat. De zionazis voeren wel degelijk een politiek van langzame genocide… De zionisten zijn echte kinderen van Hitler, hun daden zijn net zo walgelijk als de vernietigingskampen van de nazis. In 40-45 was genocide niet goed, nu mag het wel van deze kinderen van Hitler?”

@Pyt.
Ja, wat zou het verband toch kunnen zijn? Als je het binnen een uur goed raadt maak ik 25 euro over naar een goed doel van jouw keuze.

op 03 08 2011 at 18:46 schreef MNb:

Ja, Sasha, ik bedoel dat Duns net als Bosma een ordinaire historisch revisionist is.

op 03 08 2011 at 20:04 schreef johan eldert:

Grootste denkfout van Duns zit in zijn suggestie dat de linkse beweging de rechtstaat omver wilden werpen en Rechts niet.

Wilders wil diverse artikelen van de Grondwet veranderen om moslims als 2e rangs burgers te kunnen behandelen. Niet alleen het anti discriminatie beginsel[art 1] maar ook vrijheid van vestiging, vrijheid religie en vrijheid van onderwijs.

Dat zijn werkelijke aantastingen van onze rechtstaat waar links activistische groepen nooit op uit zijn geweest.

Het proberen af te dwingen via kraken of demonstraties of andere middelen voor meer gelijkheid[zuid-afrika] betere woningvoorziening of het fatsoenlijk behandelen van dieren, komt geeneens in de buurt bij het anti rechtsstatelijke gedachtegoed van Wilders-Breivik.

Daarin zit ook het grote conflict bij Wilders-Breivik opvattingen. Ze claimen democratisch en voor vrijheid te zijn, maar als je hun opvattingen ten uitvoer zou leggen, is dat de facto het einde van de democratie, vrijheid en gelijkheid.

op 03 08 2011 at 20:46 schreef Sasha Berkman:

Wazzup:Laat ik voorop stellen dat ik niet geloof in een “discussie” met u.

U blijkt inderdaad parralel met Geert W. en die noorse gek, knetter en evil.

op 03 08 2011 at 20:54 schreef Pyt van der Galiën:

Sorry, Wazzup, ik kan maar zelden enig logisch verband ontwaren in je posts en ik heb geen zin vanavond mijn hoofd te breken over één van jouw cryptogrammen. In jouw hoofd is het ongetwijfeld allemaal duidelijk.

@Rob

De PVV-achterban is niet geïnteresseerd in vulgaire zaken als ‘feiten’ en ‘logica’. Hij kan rustig beweren dat de PvdA zélf een aanslag op Kosto gefinancierd heeft. Geen PVV-stemmer die daarover valt.

op 03 08 2011 at 20:55 schreef Sasha Berkman:

MNb, wie kan dat ontkennen?

op 03 08 2011 at 21:51 schreef Sasha Berkman:

http://www.depers.nl/binnenland/586604/Overlast-in-oosten-door-regen.html , weer die klote moslims uit het oosten.

op 04 08 2011 at 09:27 schreef Nazinoobie:

“Mede vanwege opruiende islambash-sites”\

Hij was al 10 jaar bezig met de voorbereidingen. Waar was Hetvrijevolk.com 10 jaar geleden?

Wat snapt Emile Roemer wat jij niet snapt?

op 04 08 2011 at 10:48 schreef Pyt van der Galiën:

Die vraag moet je op Barracuda’s eigen site stellen. Barracuda reageert nooit op andere sites. Ik heb trouwens zo mijn twijfels of Barracuda zich zelfs op zijn eigen site geroepen voelt te reageren op iemand die de nick Nazinoobie gebruikt.

op 04 08 2011 at 16:33 schreef Tipje:

‘Hij was al 10 jaar bezig met de voorbereidingen. Waar was Hetvrijevolk.com 10 jaar geleden?’

Als je dat manifest had gelezen wist je dat de voorbereidingen niet tien, maar hooguit twee jaar hebben geduurd, er nog talrijke andere plannen waren die weinig te maken hadden met wat hij uiteindelijk heeft gedaan. Op dat moment waren er toch al veel sites waar Breivik zich thuis voelde.

op 04 08 2011 at 20:46 schreef Sasha Berkman:

/me dankt tipje voor zijn of haar nuchtere commentaar. Ik heb daar echt iets aan.

op 05 08 2011 at 16:44 schreef Mario:

“…@Mario

Inderdaad, als je googled op…”

Meh, je/ U onderschreef enkel je ‘fixatie voor’ ene ‘Sasha Berkman’. Stap over die fixatie heen, zoek hulp. Het is er daadwerkelijk. Mogelijk gaat er een wereld voor je open. Een wereld, naast ‘het Internet’. Gewoon op straat.

“…Waar was Hetvrijevolk.com 10 jaar geleden?

Wat snapt Emile Roemer wat jij niet snapt?…”

Waar de personen achter ‘het Vrije Volk’ op dat moment waren, zou ik niet weten. Ik zie wel de ‘link’ met Roemer…Oh, en hvv. Waar was U tien jaar geleden? ‘FOK!’ participant?

op 05 08 2011 at 23:57 schreef Sasha Berkman:

Wazzup beweerde ook dat ik net zo erg was als die rechste massamoordenaar omdat ik opmerkte dat het “linkse kinderen” waren die vermoord zijn.

op 06 08 2011 at 00:56 schreef Overlord:

MOORD is onder geen enkele omstandigheid een optie.
En wat dat ‘debunken’ van Duns betreft: niet echt gelukt.
Ik snap maar niet, dat daar waar U het recht claimt om de islam te verdedigen, U ons het recht ontzegt om haar aan te klagen.
U heeft geen poot om op te staan.
Als U het mag, mogen wij het ook.

op 06 08 2011 at 13:46 schreef Wazzup:

@Sasha Berkman

:) Heb ik dat beweerd? Citaat graag. Fantast.

Wist je trouwens dat Lars Gule ook fan van de Dead Kennedy’s is? De eerste Noorse Palestina terrorist en organisator van de jeugdkampen van de Arbeiderspartij, op Utoya natuurlijk. Werd in 1977 gearresteerd in Beiroet met enige tientallen kilo’s springstop op zak, bestemd voor aanslagen op hotels en bushaltes in Israël. Medewerker van de DLDP, verantwoordelijk voor de moord op tientallen kinderen in 1975. Debatteerde met Anders Breivik over extremisme op verschillende fora. Vast knus, terroristen onder elkaar.

Enfin, Breivik zal terecht de rest van zijn leven achter de tralies doorbrengen terwijl Gule nu als ‘filosoof’door het leven gaat. Het werpt natuurlijk wel een ander licht op de uitverkiezing van Utoya door Aders Breivik. Hij heeft tenslotte jarenlang gedebatteerd met de verstokte marxist en terrorist Gule, die wist hoe je tientallen kinderen kunt vermoorden en daar ook actief aan meewerkte.

ZO zie je maar, Palestijnse activisten kunnen zelfs een idioot als Breivik inspireren.

op 06 08 2011 at 15:52 schreef Sasha Berkman:

Wazzup: ik moet je mijn excuses aanbieden. Ik heb je verward met Rene.

De rest van je geleuter ga ik niet op in.

op 07 08 2011 at 21:16 schreef Sasha Berkman:

Deze link had ik hier moeten plaatsen eigenlijk.

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/het_verschil_tussen_722_en_911/

op 11 08 2011 at 07:04 schreef Sandro:

Heb je link gelezen en vind een dergelijk commentaar/uitleg van de gebeurtenis(sen) te triest voor woorden Sasha.
de joop is dan natuurlijk ook niet bepaald een objectieve site te noemen.

op 11 08 2011 at 07:34 schreef Sandro:

Hier heb ik trouwens nog een link (ook niet objectief) waarin het één en ander anders uitgelegd wordt:

http://www.amsterdampost.nl/waardoor-radicaliseerde-breivik/

op 11 08 2011 at 07:42 schreef Peter:

“Met hun beschuldigingen en diskwalificaties doen ze niet meer dan Breiviks gelijk bevestigen.”

Breiviks gelijk, Sandro? Lekker fris weer. Maar goed, dat krijg je als je in Beerputten als de Amsterdam Post rondhangt en stukken leest van iemand die zichzelf dégénéré noemt.

op 11 08 2011 at 09:19 schreef Sasha Berkman:

Sandro: wij hebben al genoeg van die revisionistische- en goedpratende artikkelen gezien in de tijd dat jij weg was. Ga het svp niet evenh dunnetjes overdoen. Die moorddadige anti-moslim beweging komt me zo langzamerhand de strot uit met hun smerige leugens over de “eurabie” en de “dreigende islamisering. Hun leuganchtige hetze tegen links als dat die europa uit leveren aan de moslims, heeft in noorwegen het leven gekost aan 77, voornamelijk jonge mensen. Me dunkt dat enige bescheidenheid je zou zieren.

op 16 09 2011 at 23:25 schreef riemer t. de vries:

Ik denk dat de zwak-begaafde onbenulligheid die voorgaande texten op deze internet-site kenmerkt wezen zij van de hollandse analfabethe kut-cultuur die al lang de doodstraf door doodzwijgen te lande vereiste.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekenen geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN NOVEMBER

O De lange arm van Tel Aviv

O Mjoenik

O Wierd Duk stuurt een vriendje om bij mijn baas te klagen

O Jij, racist, jíj bent het integratieprobleem

O Nederland gaat op moslimjacht

O Op de bres voor de domme lul

O De onwaardige discipelen van Theo van Gogh

O Maarten Wolterink

O Mag geen nazi zeggen

O Poepen doen we allemaal

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 


 

(Advertentie)
 

 

 

RSS RSS