Bottom-bitch
Maurice ‘de Spietser’ van Hal
“Ik ben nu in Delfshaven”, zag ik op mijn mobiel verschijnen. Shit, dat is nog maar twee haltes weg! Ik rende naar de seksshop aan de overkant om vlug de poppers te halen waar hij om gevraagd had. Voor hem alleen Jungle Juice, zo had hij me op het hart gedrukt. We waren elkaar tegengekomen op BullChat, waar hij aangaf op slanke blanke jongens te vallen, die zijn monster-cock wilden verwennen. Dan was hij bij mij aan het juiste adres, schreef ik terug. Superslank ben ik helaas niet meer, maar ik kan ermee door.
Via Whatsapp had hij eerder wat foto’s van zijn trotse lid gestuurd, dat minstens vierentwintig centimeter mat en op volle sterkte de dikte had van een bierblikje. Eigenlijk schrok ik een beetje, maar antwoordde moedig: “Lekker hoor, wat is je naam”? “Sopropo”, antwoordde hij. Dat klonk vagelijk Keniaans. “Ben jij echt de bottom-bitch, waar ik in mijn profiel om vroeg”, stond er op mijn schermpje. Dit beantwoordde ik bevestigend, hoewel ik de woordkeuze wat denigrerend vond. Dat zou me leren, nu kon ik niet meer terug.
Zwartepietendiscussie
Het was mijn ultieme offer in de zwartepietendiscussie. Met al die slavernijverhalen voelde ik me zo schuldig tegenover mijn donkere medelanders, dat ik een daad wilde stellen: ik wilde mijn blanke lichaam, het product van een familie van plantagehouders in Suriname, beschikbaar stellen voor de lusten van de nazaten van slaven en op die manier de rollen omdraaien, mezelf vernederen. Na al die exploitatie moest ik ook maar eens geëxploiteerd worden. Weg met mij!
Op een afstandje zag ik hem al staan bij de uitgang van de stationshal. Een kleine, vriendelijk ogende man van tegen de vijftig. Samen liepen we naar mijn huis. “Dit is de eerste keer dat ik met een donkere man afspreek, Sopropo”, zei ik nerveus. “Ik vind het enerzijds spannend en anderzijds maakt je afkomst natuurlijk niets uit”. Daarop antwoordde hij: “geen zorgen schat, once you go black, you never go back”. We moesten lachen en het ijs was gebroken. Het gesprek kwam kort op de zwartepietendiscussie. Ik verontschuldigde me voor de knechtsymboliek van donkere mensen in onze folklore en hij moest lachen. “Ik had in Suriname nooit een probleem met het Sinterklaasfeest”, zei hij, “die antipieten hebben gewoon niets beters te doen. Dus wat mij betreft mag zwarte Piet blijven. Hiervoor geldt weer: once you go black, you never go back”.
Thuis aangekomen maakten we het gezellig in de woonkamer. Gordijnen dicht, lichten uit, kaarsen aan en ik draaide alvast wat jointjes. Hij dronk geen alcohol, dus ik had van tevoren wat lekkere vruchtensmoothies gemaakt. Sopropo had een USB-stick met pornofilms meegenomen, die we geluidloos afspeelden. Ze gingen allemaal over hetzelfde thema: grote zwarte mannen die blanke jongens in alle gaten uitwonen. “ik wil dat je die films goed en vaak bekijkt, zodat je weet wat je te wachten staat”, zei hij. “Dan spreken we vaker af.”
Halfharde lul
We kleedden ons uit, begonnen te zoenen en rookten wiet in ons boxershort, terwijl ik zijn lul zachtjes door de stof heen masseerde. Ik had wat ontspannen muziek van Yael Naim aangezet, dat nog het dichtste bij zijn wens om Sky Radio te horen kwam. Hij stond op en torende boven me uit. Langzaam haalde hij een nog halfharde lul uit zijn Tommy Hilfiger en begon ermee op mijn gezicht te slaan, een spoor van voorvocht achterlatend. “Geef er eens een kusje op”.
Stoned van de geilheid begon ik zijn grote eikel te likken en probeerde mijn tong in zijn pisgaatje te stoppen. Toen ik zijn hele eikel in mijn mond had, legde hij zijn hand op mijn achterhoofd en schoof zijn paal volledig naar binnen. Zelfs in halfharde staat kwam hij tot ver achterin mijn keel en ik voelde hem nog verder groeien. Ik moest kokhalzen en voelde mijn vruchtensmoothie weer opkomen, maar hij duwde gewoon door, steeds dieper in mijn keel. “Ik vind het lekker als je moet gaggen, dat masseert mijn eikel” zei hij, terwijl hij met lange halen mijn mond neukte. Ademhalen was alleen mogelijk op de korte momenten dat hij mijn luchtpijp niet volledig vulde. Als hij zijn lul uit mijn mond haalde, verbonden lange draden slijm hem nog steeds met mijn mond, terwijl de tranen in mijn ogen stonden. Hij hield poppers voor mijn neus, die ik wellustig opsnoof. Ik raakte in een steeds diepere trance en hij ramde zijn inmiddels tot volle kracht gegroeide roede in één keer helemaal erin. “lik mijn ballen met mijn paal in je mond”, commandeerde hij, wat ik onmiddellijk deed.
Plotseling stopte Sopropo en vroeg: “waar is de wc”? Hij wilde dat ik met hem meeliep. Willoos volgde ik hem en had te weinig tijd, was te ver heen om te bedenken wat hij eigenlijk wilde. Hij liep voorbij het toilet en leidde me de badkamer in, onder de douche. Daar duwde hij mij op mijn knieën. “Je bent toch mijn bottom-bitch? Daar hoort bij dat ik je nu ga markeren”, zei hij op zachte maar strenge toon.
Roze sterretje
Voor ik doorhad wat hij bedoelde, landde er een grote straal pis op mijn gezicht. Het was te laat om te weigeren en gelaten onderging ik het, inwendig volledig geshockeerd. Na me gedoucht te hebben en weer helemaal ruikend naar de lavendelzeep keerde ik terug naar de huiskamer, waar hij nog steeds zat met een keihard apparaat. De met zijn urine gemarkeerde machtsverhouding wond hem duidelijk op en elke seksuele grens van mij was zojuist weggevaagd. Weggepist.
Na zijn kont een tijd gerimd en zijn goed gespoelde anus met mijn tong gepenetreerd te hebben, terwijl ik bewonderend zijn prachtige zwarte paal aftrok, gebaarde hij mij op mijn knieën te gaan zitten op de bank. Hij ging achter me staan en vertelde me mijn kutje omhoog te doen, met mijn borst tegen de bank gedrukt en knieën tegen elkaar. Hij deed wat glijmiddel op zijn machtige Afrikaanse totem en begon hem tussen mijn billen heen en weer te bewegen. Dit wond me zo op, dat ik steeds verder mijn kontje omhoog deed en zijn lul probeerde te vangen. Plots zette hij zijn harde paal tegen mijn uitnodigende, van de anticipatie trillende en volledig openstaande roze sterretje en duwde hem in één keer volledig naar binnen. Het was alsof er een honkbalknuppel in mijn jongenskutje kwam en ik schreeuwde het uit van de pijn; alsof ik opnieuw ontmaagd werd.
Om de pijn met genot te combineren probeerde ik tegelijk te masturberen, maar hij trok mijn handen weg en hield ze vast. Volkomen weerloos. “Dit gaat niet om jouw genot, bottom-bitch”, jouw enige plezier is mijn sopropo, siste hij me toe, terwijl hij alweer wat poppers onder mijn neus duwde. Diep insnuivend ontspande mijn reetje zich nog meer. Tegelijk begon hij gaandeweg sneller en harder te neuken; met steeds langere halen, terwijl hij tegelijk zijn penis rondjes liet draaien in mijn kontje.
Gevoel van genot
De pijn verdween geleidelijk en maakte door de wrijving met mijn prostaat plaats voor een overweldigend gevoel van genot. Nog nooit was iemand zo diep in me geweest en ik gaf me volledig over aan zijn stoten. Meedogenloos ging hij door en na een minuut of twintig voelde ik het opkomen. Zonder mezelf een moment aangeraakt te hebben, kwam ik door de constante stimulatie van mijn prostaat keihard klaar. Kort daarna trok hij zijn paal uit me, stroopte zijn condoom af en spoot zijn zaad in mijn gezicht. “Zie je wel dat dit genoeg was, bottom-bitch”? Slap als een vaatdoek viel ik opzij, niet in staat om nog iets te zeggen of te doen.
Het was inmiddels twaalf uur. Vlug kleedde hij zich aan om weer terug te gaan naar zijn vrouw en kinderen. “Volgende keer neem ik ook een vriend van me mee. Die komt uit Curaçao”, zei hij en sloeg de deur dicht.
Maurice van Hal is een kunstpro… sorry het pseudoniem van een bekende schrijver. Dit is een wat verlate inzending voor de Zinderende Zomerverhalenwedstrijd, waarvan de opbrengst in kwantitatieve zin wat karig was.
Gastschrijver, Zinderende Zomerverhalen, 24.10.2014 @ 08:54
32 Reacties
op 25 10 2014 at 11:09 schreef Thomas E:
Sodebillen!
op 25 10 2014 at 18:00 schreef Pickelhaube:
Deze is geiler en opwindender (kreeg er althans wel een stijfje van), maar ik vond die met die geestelijke verwijzingen mooier, qua zinderende zomerverhalen. Deze is echt plat hardcore porno, weet niet of ik het nog erotisch kan noemen.
Ik moest eerlijk gezegd ook denken aan deze passage uit het stuk van la Halsema, in reactie op de aksie van Nelle Boer:
De blanken die wel vriendelijk tegen hem zijn, leggen een obsessieve belangstelling aan de dag voor zwarte seksualiteit, ervan uitgaand dat deze beestachtig en ontembaar is.
Nou geloof ik niet dat de protagonist een obsessie met medelanders van Afrikaanse afkomst heeft, maar dat zijn date zo’n grote lul heeft vind ik toch dubieus. En wat moet je als politiek correct goedmens eigenlijk doen als je stomtoevallig een donkere man met een enorme paal tegen het lijf loopt? De deur wijzen omdat hij te vooroordeel bevestigend is?
op 25 10 2014 at 18:18 schreef dewanand:
ja zeg, dit is de mooiste passage, gay voorspel, met een super neger, natte vingerdroom van vele koelie/hindoe homo boys:
‘Langzaam haalde hij een nog halfharde lul uit zijn Tommy Hilfiger en begon ermee op mijn gezicht te slaan, een spoor van voorvocht achterlatend. “Geef er eens een kusje op”.’
noot
toch zijn veel heteromannen na jaren stampen in de drie vrouwelijke gaatjes gewoon benieuwd hoe het zou zijn als een stevige paal in hen achterste gaatje gaat rammen op liefdevolle wijze.
deze tekst is niet echt super gay love, en het echte diepere homo gevoel en intimiteit zitten er niet in. de echte hogere liefde voor een Adonis uit de klassieke griekse gay cultuur zit er niet in, het echte geile anale gevoel.
op 27 10 2014 at 18:32 schreef Floris Schreve:
Kijk dit vind ik nou leuk. Het zou toch niet waar zijn? dacht ik toen ik de titel ‘Bottom-Bitch’ las. Maar inderdaad, bijzonder attent dat Frontaal Naakt ook mijnsoortmensen bedient in deze hetero-centrische wereld. ‘Wij’ vormen immers maar 10 procent van de totale mannelijke populatie. Toch leuk dat er aan ‘ons’ gedacht is ;)
op 27 10 2014 at 19:19 schreef Pickelhaube:
Wat een goed blog heb jij, Floris! Prima en relevante stukken over Oeganda en Rusland enzo met mooie foto’s. Ik vind het ook een mooi signaal, dat zo’n homo-erotisch verhaal gewoon deel mag uitmaken van het spectrum van “normale” seksuele beleving en het is een dikke pluim voor Peter dat daar ruimte voor is op FrontaalNaakt.
Op andere mainstream blogs komt homoseksualiteit alleen aan de orde als er iets negatiefs te melden is, bijvoorbeeld die jonge homofobe priester op BNN, of het wordt als wapen in de strijd tegen de Islam ingezet, maar nooit vanuit een positieve beleving.
op 28 10 2014 at 11:29 schreef arjan030:
Seks als offer in de Zwarte Pieten-discussie? Lijkt me niet helpen maar het is zeker leuker dan zure Facebook-postjes delen!
op 28 10 2014 at 13:28 schreef Pickelhaube:
@Arjan030
Eigenlijk hoef ik alleen maar een reactie van Han van de Horst op joop.nl te citeren, die onder het racistische stuk van Marjan Boelsma schreef:
“Steeds vaker komt het voort dat mensen van verschillende etnische of raciale afkomst met elkaar in bed kruipen. Daar komen kinderen van. Zij zijn de toekomst, die kinderen en zij worden door idioten met hun rassenobsessie gewoonweg ontkend. Dit stuk geeft daar een treffend voorbeeld van.”
Niet dat ik denk dat van bovenstaande relatie kindertjes komen, maar toch :-)
op 28 10 2014 at 18:18 schreef Olav:
Ik vind het een nogal naar en treurigstemmend verhaal. Waarom mensen hier opgewonden van zouden worden begrijp ik niet. Maar ik heb ook niets met zaken als misbruik en vernedering.
op 28 10 2014 at 19:16 schreef Pickelhaube:
Sweet dreams, Olav
op 28 10 2014 at 21:31 schreef Olav:
Heb ik ook niets mee, beste Pickelhaube. Ik begrijp er gewoon niets van.
op 28 10 2014 at 22:20 schreef Pickelhaube:
Moeten verhalen leuk en vrolijkstemmend zijn? Goh.
Waarom vind je het nodig om aan te geven dat je niets hebt met een vorm van seksualiteit die de jouwe niet is en waarom wek je de onjuiste indruk dat er sprake zou zijn van misbruik? Ik proef toch een beetje een moreel oordeel, dat zaken die buiten jouw kleingeestige beleving van seksualiteit vallen eigenlijk niet benoemd mogen worden. Wordt er trouwens echt iemand vernederd en zo ja, wie precies? De donkere “bull” en zijn stereotype rol, of de bepiste ik-figuur die krijgt wat hij wil?
Ik zie uiteindelijk twee volwassenen die met wederzijdse instemming een leuke avond hebben op een manier die veel mensen in deze samenleving best geil vinden. Niet jouw beleving wellicht, maar dat houd je toch.
Als je er wat meer van zou wllen begrijpen, kan ik je echt aanraden om te bestuderen wat Foucault schrijft over de relatie tussen seksualiteit en macht.
the functioning of sexuality as an analytics of power related to the emergence of a science of sexuality, and the emergence of biopower in the West.
op 29 10 2014 at 16:55 schreef Olav:
Pickelhaube:
Moeten verhalen leuk en vrolijkstemmend zijn? Goh.
Dat zeg ik niet. Ik geef slechts het gevoel weer dat ik krijg bij het lezen van het verhaal. Dat bedoel ik verder niet normatief (“moeten”).
Waarom vind je het nodig om aan te geven dat je niets hebt met een vorm van seksualiteit die de jouwe niet is
Omdat ik een gemengd gevoel van afgrijzen en deernis overhield aan het verhaal. En ook omdat ik dacht dat op deze weblog ruimte is voor verschillende meningen.
en waarom wek je de onjuiste indruk dat er sprake zou zijn van misbruik?
Dat is nu eenmaal de indruk die ik krijg als ik het verhaal lees.
Ook als seksueel misbruik vrijwillig wordt ondergaan (en zelfs gezocht) kan je volgens mij nog wel spreken van seksueel misbruik. Helaas heb ik enige ervaring met de verwoesting die dergelijk misbruik kan veroorzaken in mensenlevens. Dat kleurt – uiteraard – ook mijn perceptie.
Nu beschuldig je mij van een “kleingeestige beleving van seksualiteit”. Ik vind dat best, hoor. Maar ook wel jammer.
Foucault wil ik misschien wel eens proberen. Marilyn Manson vind ik een engerd.
op 29 10 2014 at 18:22 schreef Pickelhaube:
Als je dat “gevoel” koppelt aan een onjuiste aantijging van misbruik, ben je natuurlijk wel normerend en zit je bovendien op een verwerpelijke manier te framen. Overigens kan misbruik niet vrijwillig worden ondergaan, dus ook dat is een drogverhaaltje. Dat bij elkaar optellend is de conclusie “kleingeestig” onvermijdelijk.
En dan ook nog met volstrekte onzin aan komen zetten over “verwoeste levens”, terwijl levens vooral verwoest worden door de repressie in plaats van het met wederzijdse instemming vieren van je seksualiteit.
op 29 10 2014 at 18:53 schreef Pickelhaube:
Als je een vorm van seks die deel uitmaakt van het spectrum van gezonde seks als misbruik benoemt, en bezopen verhaaltjes over verwoeste levens vertelt, doe je iets veel minners dan zomaar normeren. Iemand die zijn persoonlijke norm duidelijk communiceert kan ik respecteren. Dat is een rechtstreekse weergave van je mening en daar heb ik geen probleem mee. Maar jij doet dat met achterbakse frames en suggesties, terwijl je niet de verantwoordelijkheid durft te nemen voor de norm die je stelt. Daar heb ik weer wel een probleem mee.
Maar dat gaat me eerder om je gedrag dan je mening.
op 29 10 2014 at 19:19 schreef Olav:
Meneer Pickelhaube, ik heb je op de één of andere manier boos gemaakt. Dat was niet de bedoeling. Ik was uit op een gedachtewisseling, niet op een woordenstrijd. Het spijt me dan ook dat ik het niet duidelijker onder woorden kan brengen, want we lijken wat dit onderwerp betreft uit twee totaal verschillende werelden te komen. Maar dat het verwerpelijk, achterbaks etc. zou zijn wat ik vind, vind ik op mijn beurt nogal een agressieve overreactie. Dus ik staak mijn pogingen om hier nog wat van te maken.
op 29 10 2014 at 21:01 schreef Pickelhaube:
Ik vind het geen agressieve overreactie als ik gewoon aan je teruggeef wat je doet, wat overigens niets met een zindelijke gedachtenwisseling te maken heeft. Onterecht gebruik van begrippen als “misbruik” en “verwoeste levens” getuigt vooral van agressie. Dus dat je nu de indruk probeert te wekken dat het je om een “gedachtenwisseling” te doen was onderlijnt die al eerder gesignaleerde achterbaksheid alleen maar.
op 29 10 2014 at 23:07 schreef Thomas E:
Heren, heren, waar gáát dit helemaal over? Een klap met een Riesenleuter, nou en?! Een geurvlag van pis, nou en?! Een honkbalknuppel in een roze sterretje, nou en?! Daar ga je toch geen Hermansiaanse professorenstrijd over voeren. Het is je ding niet, of het is je ding wel. Klaar.
op 30 10 2014 at 07:32 schreef Pickelhaube:
Geen probleem als het niet “iemands ding” is. Maar het is wel een probleem als een heteronormatief vanille lulletje dat gaat framen als “misbruik”.
op 30 10 2014 at 11:41 schreef Thomas E:
” Het was te laat om te weigeren en gelaten onderging ik het, inwendig volledig geshockeerd.”
Ik denk dat Olav door zinnetjes als hierboven tot zijn misbruik-conclusie kwam. En, zoals hij zelf al aangaf, versterkt door nare ervaringen.
op 30 10 2014 at 12:58 schreef Olav:
Thomas, bedankt.
op 30 10 2014 at 14:27 schreef Pickelhaube:
“Ik dacht dat hij sliep toen ik naast zijn bed bukte om de steek te pakken, maar ik voelde een vlinderlichte vinger onder mijn habijt naar boven glijden, langs mijn dijbeen, richting mijn rozenkrans.”
Komt uit het eerdere (prachtige) erotische verhaal, de zeven vreugden van de heilige Neeltje en kan evengoed als “misbruik” geduid worden. Juridisch gesproken zelfs verkrachting. In een hetero vanille verhaal valt dat niemand verder op, maar in een kinky homoverhaal wordt dat wel ineens als probleem opgevoerd en verder gedemoniseerd met nonsens over “verwoeste levens”.
op 30 10 2014 at 14:32 schreef Pickelhaube:
Bovendien vind ik het een nogal platte manier van kijken naar een veel gelaagder verhaal, dat misschien nog meer over vooroordeel en discriminatie gaat dan over seks. Die seks wordt nogal ornamenteel ingezet eerlijk gezegd, terwijl het verhaal volgens mij veel interessantere vragen opwerpt.
op 30 10 2014 at 15:13 schreef Thomas E:
Als ik me er nog eenmaal tegenaan bemoeien mag: Natuurlijk heb je gelijk als je stelt dat homo’s het volste recht hebben op hun eigen geiligheid en dat hetero’s vaak met twee maten meten in het beoordelen daarvan. Maar ik denk nogmaals, dat Olav die ‘verwoeste levens’ echt bedoelde in relatie tot het (in dit geval vermeende) onvrijwillige aspect ervan, zoals de pedofiele toestanden in seminaries die nu aan de kaak gesteld zijn.
op 30 10 2014 at 16:03 schreef Pickelhaube:
Als er eerder in het verhaal heel expliciet staat dat iemand vernederd wil worden -zelfs “weg met mij” schrijft- en hij wordt vervolgens in zijn bek gepist, is de vorm van vernedering weliswaar onverwachts maar precies wat de hoofdpersoon wenste. Het vergt wel een heel vergevorderde staat van analfabetisme om daar in dit verhaal overheen te lezen. Wordt ook wel “euvel duiden” genoemd. En anders wordt het daarna wel duidelijk, want de ik-persoon gaat lekker door nadat dit hem overkwam, ondergaat het bepaald niet gelaten, bijvoorbeeld als hij enthousiast gaat rimmen en de persoonlijke hygiène van Sopropo en passant prijst. Terwijl zuster Neeltje helemaal niet gevraagd had om die vinger in haar rozenkransje, geen haan die ernaar kraait.
Overigens gaf Olav aan, dat hij het ook als het consensual is als misbruik ziet en dat larmoyante verwijzen naar verwoeste levens en persoonlijke ervaringen doet hij alleen maar voor het retorisch effect; slaat de discussie lekker dood. Hij maakt het ook helemaal niet concreet. Vandaar dat ik zijn reactie toch heus normerend vond. Niet over homoseks, maar wel over harde, kinky seks.
op 30 10 2014 at 16:17 schreef Pickelhaube:
*vervolg*
Volgens mij ligt de feitelijke machtsverhouding ook precies andersom dan Olav veronderstelt, want Sopropo komt heel braaf dat “weg met mij” fantasme van de hoofdpersoon uitvoeren en beantwoordt ook nog eventjes aan elk denkbaar vooroordeel over Afrikaanse mannen. In die zin vind ik zijn misinterpretatie nogal afleiden van de werkelijke morele vragen die opgeworpen worden.
op 30 10 2014 at 17:12 schreef Olav:
Pickelhaube:
Als er eerder in het verhaal heel expliciet staat dat iemand vernederd wil worden -zelfs “weg met mij” schrijft-
Ja, maar dat is net één van de dingen waar ik het koud van krijg in dit verhaaltje. De hoofdpersoon verdient naar mijn mening een troostende arm om de schouder en een luisterend oor, niet om onverhoeds “in zijn bek gepist” te worden.
Hij maakt het ook helemaal niet concreet.
Dat had ik misschien nog wel willen doen maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen. Sorry, maar dat ligt me gewoon te gevoelig om het in een zo vijandige omgeving als deze verder te bespreken.
Wat betreft de morele vragen die opgeworpen worden in het stuk: dat zijn er inderdaad meer dan genoeg. Waar te beginnen? De racistische karikatuur die je benoemt was me natuurlijk ook al opgevallen.
op 30 10 2014 at 17:12 schreef Thomas E:
Olav, your turn.
op 30 10 2014 at 18:22 schreef Pickelhaube:
Tja Olav, met zulke uitspraken benadruk je alleen maar dat je wel degelijk op een kleingeestige manier zit te normeren ook al ontkende je dat, want er staat daar helemaal niet dat de hoofdpersoon een “arm” hoeft, dus blijkbaar dicteert jouw norm dat hij niet wil wat hij aangeeft te wensen. Het is zielig dat hij zoiets zou willen. Jouw norm is superieur, dus die overruled de mening van de hoofdpersoon schijnbaar.
Je gescherm met persoonlijke ervaringen die je nog niet eens benoemt blijft natuurlijk een goedkoop retorisch truukje. Wat wil je ermee bereiken? dat iedereen iets heel ergs invult bij die “ervaringen”en jou veel serieuzer neemt dan je eigenlijk verdient omdat je het er zo zwaar mee hebt? En durf je het nu niet te vertellen vanwege alle vijandigheid op de interwebs? Aggos.
Een beetje introspectie graag, want het getuigt vooral van vijandigheid om andermans gezonde seksueel beleven te pathologiseren.
op 31 10 2014 at 09:33 schreef Thomas E:
Ja Olav, in je laatste uitleg negeer of ontken je het feit dat dominantie en onderworpenheid ook in de heteroseksualiteit essentiële elementen zijn in lustbevrediging. In diverse gradaties uiteraard. Iemand die zich graag laat domineren en zo tegen zijn hoogtepunt een troostende arm aangereikt krijgt, wordt daar bepaald niet blij van. Neem dat maar van me aan.
op 03 11 2014 at 21:36 schreef Floris Schreve:
Deze vuist op deze vuist. En zo gaan wij naar boven… Had ook gekund ;)
op 30 03 2015 at 23:03 schreef Don werkt zich verder in de nesten | Swap I. Chou:
[…] overtuigd dat we in dit land vergaande vrijheid van meningsuiting hebben en maak daar ook zelf vrijmoedig gebruik van, maar denk wel dat die begrensd wordt door de hierboven genoemde […]
op 04 11 2015 at 08:37 schreef “Tranny” chasers | Swap I. Chou:
[…] geleden een keer gechat had: “ik sta nu voor de Passage bij jou om de hoek en wil je mijn zwarte paal geven”, zei hij. Ik vertelde hem dat hij mensen niet zo vroeg wakker moest bellen, dat ik hem […]