Home » Archief » Pret met moslims (2)


[28.10.2008]

Pret met moslims (2)

De dans in het bovenstaande filmpje heet malayya en is ontzettend populair op YouTube, waar knijpkonterige moslims er in de commentaren schande van spreken. Wat het is, waar het vandaan komt, wie het doen en hoe kuis gesluierde vrouwen deze seksueel expliciete dans rijmen met het koranische voorschrift dat vrouwen hun ‘sieraad’ niet openlijk mogen tonen, is me vooralsnog volstrekt onduidelijk.

Algemeen, 28.10.2008 @ 11:58

[Home]
 

46 Reacties

op 28 10 2008 at 12:38 schreef Vantussen:

hopelijk in oostelijke richting?

op 28 10 2008 at 13:31 schreef Smeets:

Volgens mij is het een man..
Komt vaker voor. Wegens gebrek aan vrouwelijk contact vergrijpt men zich vaak aan jongens, meestal van de lagere klasse, die het nabootsen van een vrouw hun prostituele beroep hebben gemaakt..

Helaas

op 28 10 2008 at 13:36 schreef Smeets:

Oei, Peter valt op mannenbillen..

op 28 10 2008 at 13:37 schreef Peter:

Oei, Frans weet het verschil niet tussen mannen-, en vrouwenbillen.

op 28 10 2008 at 13:37 schreef Smeets:

Let eens op die Man tegenover hem/haar..
Die doet precies hetzelfde..
ha ha

op 28 10 2008 at 13:46 schreef Daan:

In de laatste secondes blijkt het toch echt een chick met lang haar en armbanden.

op 28 10 2008 at 13:48 schreef Peter:

Die gaat af en toe verzitten. Wat hij wél doet, is me een raadsel.

De danser is een vrouw, Frans. Als de ronde billen je niet overtuigen, kijk dan eens goed naar haar onderrug. Je kunt ook haar bovenbenen goed zien. Het is een vrouw.

op 28 10 2008 at 13:51 schreef Smeets:

ALs je op de bovenarmen let is het weer een man..
Die man tegenover doet het hetzelfde…

Ik heb dat zelf een paar keer in Egypte gezien.. Dan wordt er muziek gemaakt en dan zijn er altijd een paar danskerels en je ziet echt het verschil niet…

Irma is net met de billen naast de computer gaan schudden…En zij denkt ook dat het een vent is..

.

op 28 10 2008 at 13:57 schreef hassnae:

Smeets, die man tegenover haar houdt de handen vast van de vrouw onder de danseres zodat ze niet verschuift. Voor de mevrouw met de billen staat namelijk nog een vrouw die over de half liggende vrouw heen danst.

Die dansende mannen in Egypte ken ik, maar je ziet heus wel een verschil, hoor…

op 28 10 2008 at 13:58 schreef Peter:

O. Ja, als Irma het zegt…

op 28 10 2008 at 18:25 schreef smeets:

Maar eeeh waarom schudt die man tegenover "het" dan zo met zijn billen??
Ik hou het toch op een twijfelgevalletje…

op 28 10 2008 at 21:10 schreef Peter:

Is het feit dat die man met zijn billen schudt (volgens mij gaat-ie verzitten, maar goed), voor jou een aanwijzing dat de dansende persoon op de voorgrond ook een man is? Hoezo?

op 29 10 2008 at 01:38 schreef Ozymandias:

Dat het in dit soort filmpjes om de verboden vrucht gaat, maakt net weer even geiler.

op 29 10 2008 at 07:34 schreef smeets:

Peter, Ik denk dit ook omdat de mannen op de achtergrond niet geinteresseerd lijken.

Maar dat ook religie de verlokkingen der lusten niet kan tegen houden dat geloof ik ook wel..

op 29 10 2008 at 07:56 schreef Peter:

Zie ik dat nou goed, Frans? Heb je echt de heilige koran doorboord?

op 29 10 2008 at 08:09 schreef Smeets:

Geen zorgen..Het boor was scherp..Zij heeft niet geleden..

op 29 10 2008 at 08:10 schreef Peter:

Mwoehaha! Dat is het mooie van Nederland. Een half jaar lang staat de hele goegemeente op scherp omdat het schijnt dat Wilders misschien eventueel en naar het zich laat aanzien bladzijden uit de koran gaat verscheuren, terwijl ergens in de Nederlandse rimboe een kunstenaar doodgemoedereerd met zijn boor op het boek losgaat en ermee aan het knutselen slaat.

op 29 10 2008 at 08:21 schreef smeets:

Het zijn vreemde tijden …

Wist je trouwens dat je binnen het katholiscisme nooit een bijbel in huis mocht hebben..

op 29 10 2008 at 08:25 schreef Smeets:

Zegt trouwens ook iets over de Nederlandse knutselwereld..

op 29 10 2008 at 09:30 schreef Peter:

Wist je trouwens dat je binnen het katholiscisme nooit een bijbel in huis mocht hebben..

Ik ben protestants, dus óf ik dat wist. Je werd opgepakt als de politie een bijbel in je huis vond. Bang dat mensen zelf gingen interpreteren.

Binnen de islam doet zich een dergelijk verschijnsel voor. Als iedereen zelf de koran gaat zitten interpreteren, wordt het hele baardmannengilde in één klap overbodig. Daarom worden in Afghanistan onderwijzeressen vermoord.

op 29 10 2008 at 10:18 schreef Hosseyn:

Alleen begrijp ik niet wat Rajneesj erbij doet, Smeets!

op 29 10 2008 at 10:58 schreef smeets:

Hoesseyn,
religie is religie..Of dat nu Islam, christendom of de blanke boedhhaverzamelaar is

op 29 10 2008 at 11:28 schreef Hosseyn:

En wat is dan religie, en welke hangt die Rajneesj volgens jou aan?

Binnen de definitie religie kun je al twee betekenissen onderscheiden die radikaal verschillen en elkaar zelfs uitsluiten. Zo zou je Nietzsche ook een religieus denker kunnen noemen.

op 29 10 2008 at 11:36 schreef Hosseyn:

Het is wel weer erg linksig om zaken bijeen te gooien in grote paraplu-categorieën en het allemaal precies hetzelfde te noemen. Maar ja, als je niet eens het verschil ziet tussen mannen en vrouwenbillen, dan zal het oordeel des onderscheids zich ook wel over andere kennisvelden uitstrekken.

op 29 10 2008 at 12:32 schreef Jur:

Het zal me allemaal wat wie nou wie is, het is retegeil. En dat meen ik. Overal kom je dit tegen. En geen religie houdt het tegen. Waar de verboden het strengst zijn, is de behoefte het grootst. Dat zie je aan het aantal actieve lijnen naar pornoservers in de wereld. Die komen uit het midden-oosten.

op 29 10 2008 at 19:20 schreef Smeets:

Hoesseyn,
religie is een samenraapsel van irreel gedachtengoed en handelen die mensen als absolute maatstaf zien voor alles wat leeft en hoe het hoort te zijn.. Kenmerken: geen relativering, humor, zelfspot.
Dus ook boedha, consumeren, Hvv-isme, smeetsisme of frontaalnaakt-isme kunnen een religie zijn..

op 30 10 2008 at 08:17 schreef Hosseyn:

Laat maar hoor.

op 30 10 2008 at 08:18 schreef Peter:

Nee, Hos, even doorpakken nu.

op 30 10 2008 at 08:34 schreef Hosseyn:

Maar Peter, als je dat antwoord van Rajneesj op de vraag in dat filmpje hoort: "Groovy" – op de vraag hoe het is om de leider te zijn over een half miljoen mensen en je begrijpt niet dat dat ironie is – en als je kennelijk niets anders weet van die man dan dat hij een grijze baard heeft en uit India komt…iemand die bekend stond om zijn radikale afwijzing van alle godsdienst, zijn strikte ontkenning van het bestaan van God, zijn voortdurende oproep om geen leiders te volgen maar je eigen weg te gaan en een advokaat voor hedonisme en in het hier-en-nu-leven – ja, wat heeft het dan voor zin om met zo iemand te discussiëren? Of gaat het om de Rolls Royce verzameling? Mag dat dan niet? Rijdt goed hoor, zo’n Silver Shadow.

Of wordt iedereen weer over de hekel van een kaalgeschraapte calvinistische moraal gehaald? Want dat is met zulke types het geval: ze gooien God weg, maar hanteren nog steeds de oude moraal, in een soort flauwe linkse fröbelideologie.

op 30 10 2008 at 08:44 schreef Hosseyn:

Het eeuwige probleem met exchristenen is dat de geest Gods nog steeds huist in hun gedachten, hun hoofdjes zijn naargeestige spookhuizen van calvinistische moraal gebleven al is God vervlogen. Het Godfossiel zit nog als diepe afdruk in hun steenlagen en ze weten niet beter dan alles maar op één hoop te gooien.

op 30 10 2008 at 09:02 schreef Hosseyn:

Hoezo geen zelfrelativering? Baghwan over GOD en FUCK:

op 30 10 2008 at 09:35 schreef Smeets:

Misschien dat ex-gelovigen huiduitslag krijgen van groepsgedrag..Er is werkelijk geen verschil tussen een knielende Islamiet en de kaaskoppenreligies (waaronder ik Baghwan ook reken) van de naar zingeving zoekende postmoderne mens . Het geloof afzweren en vervolgens een boeddha op de schouw en in het weekend naar Yomanda. Dan kan ik ergens nog meer respekt hebben voor een man als Bas van der Vlies dan die religiehoppers..
Ik begrijp de ironie..De eer die ik Baghwan wel kan toeschrijven is dat hij aangetoond heeft dat hedonisme en idividualisme ook tot onderdanigheid en religiositeit kan leiden..

op 30 10 2008 at 09:43 schreef Smeets:

Ik vond trouwen vooral goed hoe die aanhangers (het woord zegt genoeg) hun eigen weg kozen in de kleur van hun kleding en hun dansmethodiek..Zo ontzettend divers..zucht

op 30 10 2008 at 10:06 schreef Hosseyn:

Nooit wat van gemerkt, van die onderdanigheid. Wel van de goede seks. Die kleurtjes, tja…

Maar goed, alles is dus precies hetzelfde. Nou, dat weten we dan ook weer. Doet me denken aan die nitwits in demonstraties die met borden lopen van:

Bush=Hitler
Pibullfokverbod=Holocaust
Oorflap voor koeien = Jodenster
Coca-cola=hakenkruis.

Diep hoor.

op 30 10 2008 at 10:39 schreef Smeets:

Kenmerkend voor de sekte is dat degene die erin zitten nooit door hebben dat ze onderdanig zijn…Dat heet Geloven..
Menig sektelid heeft binnen Baghwan zijn 14 jarige dochter aan de roedel van zo veel wijsheid laten spiessen..
In die jaren werden de meeste mensen misbruikt in naam van vrijheid en blijheid..Hier in Groningen waar alle misbruikgevallen in Mesdag en Bosrand zitten moet je ze maar een horen over die vrije baghwan mens..Ze wilden gewoon neuken, liefst zo jong mogelijk, en velen stonden hun kinderen voor het goede doel aan elkaar af.
Maar ja, geloven maakt blind
.

Maar waarom trok je dan die oranje kleren aan..Om een wipje te mogen maken..Stakker..

op 30 10 2008 at 10:43 schreef Hosseyn:

Oranje kleren, dat zijn de Hare Krishna’s, goedgeïnformeerde. Ik draag alleen zwart; altijd al, en behoor nooit tot een groep. Voor een wip met een sannyasin hoefde je alleen maar je kleren uit te gooien.De stad was vergeven van die meiden destijds. Ik heb er nooit een van veertien gezien, of jonger, of zelfs maar onder de twintig.

Mensen worden in alle tijden misbruikt in naam van etc. Martijn-de-pedofiel komt ook iedere keer victorie kraaien als iemand hier de vrije liefde bezingt. Maar is dat een argument tegen de vrije liefde?

op 30 10 2008 at 10:47 schreef Smeets:

Uit: De opkomst en ondergang van de Baghwanbeweging:

"Het idee dat men om verlicht en egoloos te worden alles moest accepteren en zich onvoorwaardelijk moest overgeven aan de wil van Rajneesh, maakte deze streng hiërarchische structuur mogelijk. Kritiek op de organisatie van de commune werd niet serieus genomen: het was slechts projectie van een innerlijk probleem, onverwerkte boosheid of oude pijn. Kritische sannyasins werd aangeraden therapie of Dynamische Meditatie te doen. Zo werden deze technieken een repressief middel. De standaardzin die door sannyasins werd uitgesproken als iemand kritiek had was: ‘Zeg joh, ga een Dynamic doen!’. "

op 30 10 2008 at 10:48 schreef smeets:

"Door middel van gerichte oefeningen werden ze aangemoedigd partners met elkaar te delen en werden eventuele weerstanden daartegen weggenomen.

Volgens de Gestalttherapeute Lin Stevens, die in 1979 Poona bezocht, was de ashram geen groeicentrum, maar een afhankelijkheidskwekerij"

op 30 10 2008 at 10:49 schreef Smeets:

"Tijdens haar deelname aan de groepen werd er veel psychologische druk op haar uitgeoefend om zich aan Rajneesh over te geven. Als enig alternatief werd zelfmoord genoemd. Zij vermoedde dat sommige therapeuten het als een persoonlijke overwinning ervoeren als uit hun groep een nieuwe sannyasin voortkwam."

op 30 10 2008 at 10:51 schreef Hosseyn:

Smeets: ik ken die verhalen. Ik ken ook de film over dat meisje. Veel mensen en veel meningen. Toch ben ik nooit sanyassins tegengekomen (en ik ken er nog steeds verschillende) die zich in enigerlei opzicht sektarisch, onderworpen of wat dan ook gedr(oe)(a)gen – of zich zelfs maar in de groep ophield. Het zijn vrije onafhankelijke mensen die helemaal zichzelf zijn en doen wat ze willen doen.

op 30 10 2008 at 10:55 schreef smeets:

"Het eigen politiekorps werd bewapend met halfautomatische geweren, er werden wachttorens gebouwd en elektrisch beveiligde hekken geplaatst. Bezoekers moesten zich aan strenge veiligheidscontroles onderwerpen en mochten zich niet vrij verplaatsen. Ook de interne controle werd scherper. Sannyasins die kritiek hadden op het beleid, werden uit de commune gezet. .
Er werden halfautomatische geweren aangeschaft en maandelijks werd er $25.000 aan munitie uitgegeven. Bovendien gingen de communeleiders nu ook over tot het plaatsen van afluisterapparatuur: eerst in de kamers van gasten, later ook in de huizen van communeleden, in publieke telefooncellen en in het restaurant. In 1984 werd er maandelijks $100.000 uitgegeven aan dergelijke apparatuur. "

op 30 10 2008 at 10:59 schreef Smeets:

Voor het gehele stuk over deze "verlichte" man:
http://www.skepsis.nl/bhagwan.html

op 30 10 2008 at 11:06 schreef Smeets:

Wat voor de een vrije liefde is kan voor de ander gedwongen liefde zijn..Kwetsbare meiden bieden zich ook aan loverboys aan. Uit liefde..
Maar dat doet er ook niet toe..Baghwan heeft alle kenmerken van een sekte.Dat jij er toevallig aan deelneemt en je pleziertjes eruit is niet relevant..

En die "verhalen" zijn geen verhalen maar een onderzoek, iets waar religies of sektes nooit zo van houden..

.

op 30 10 2008 at 11:08 schreef Hosseyn:

Hoe kom je erbij dat ik eraan deelneem? Ik neem aan niets deel; nooit gedaan ook. En die pleziertjes heb ik ook beleefd met katholieke, atheïstische, pinkstergemeente (evangelische broedergemeente – brr ik schrok me dood toen ze begon te psalmzingen-voor-het-slapen in een lang nachtgewaad na het neuken) en zelfs protestantse meisjes. Ik geloof dat ik seks los zie van religieuze/ideologische of welke overtuiging dan ook.

Wat dat onderzoek betreft: zo zijn er ook veel psychiaters, therapeuten en filosofen uit die tijd die tot een heel andere conclusie kwamen.
Volgens mij is het belangrijkste punt van een sekte dat je er niet, of slechts met veel moeite uit kunt. Dat is hier niet het geval – totaal niet.

op 30 10 2008 at 11:28 schreef Hosseyn:

Als er één zelotenbende is, is het trouwens skepsis, die zou ik er niet snel bijhalen om een punt te maken. Maar tegen de Groninger wetenschap kan ik natuurlijk niet op.

A propos, gefeliciteerd met het eredoctoraat van Kader Abdollah!

op 31 10 2008 at 17:07 schreef dewanand:

pluspunt van de islam is de moderne en progressieve houding naar jonge meisjes. meisjes mogen al vanaf hun negende uitnaaien met oudere mannen.

islam is helemaal niet achterlijk, maar juist hypermodern.

beter is dat alle moslims gaan kontneuken, want dan komt er minder moslimgebroed uit de moslim vagina’s.

bekeer je snel tot de islam, zou ik zeggen, en ga echt genieten van kontneuken en droogneuken.

lang leve mohammed, de beroemdste pedofiele profeet uit mekka.

als je kontneukt of droogneukt dan ben je parttime moslim.

dewanand

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekenen geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN NOVEMBER

O De lange arm van Tel Aviv

O Mjoenik

O Wierd Duk stuurt een vriendje om bij mijn baas te klagen

O Jij, racist, jíj bent het integratieprobleem

O Nederland gaat op moslimjacht

O Op de bres voor de domme lul

O De onwaardige discipelen van Theo van Gogh

O Maarten Wolterink

O Mag geen nazi zeggen

O Poepen doen we allemaal

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 


 

(Advertentie)
 

 

 

RSS RSS