Home » Archief » Nooit meer Vodafone (6)


[24.11.2007]

Nooit meer Vodafone (6)

12 (451k image)

Mediageil

Beste heer Breedveld, Met opperste verbazing las ik uw stuk. Ik val u niet aan en verwijt u ook niks er is echter wel een ding dat ik mij afvraag: Had u hier ook zoveel aandacht aan besteed als alles vlekkeloos was verlopen? Had u de naam van mijn collega dan ook zo vaak genoemd? Maar dit dan uiteraard om haar de hemel in te prijzen?

Uiteraard zijn er een hoop mensen die uw mening delen, ontevreden klanten zoals u vind u echter bij iedere willekeurige provider natuurlijk. Dit zo breed uit te meten is een stunt en levert u uiteraard heel veel aandacht op. Vraag ik mij dan ook het volgende af: ben u niet slechts mediageil?

Laatste wat ik u nog wil mededelen is dat er in uw artikel een fout staat, er bestaat namelijk niet zoiets als een prépaid- abonnement. Een abonnement houd namelijk in dat u een contract getekent heeft en dat is bij een prépaid gebruiker nooit het geval! Dus u was gewoon een prepaid gebruiker en was dus niet in het bezit van een abonnement.

In afwachting van uw reactie

Bianca Haan

pbgif (88k image)

Vrouwtjes

Beste Peter, ik heb jouw verhaal met verbazing gelezen, zonder te denken aan dat mismaakt lichaam (ik bedoel de piemel) dat frontaal op deze pagina staat. Wat een gezicht! Je zult wel geen succes hebben bij de vrouwtjes, anders zou je niet zo gefrustreerd reageren op zo’n futiliteit als het een paar dagen niet kunnen bellen. Ook mijn dochter werkt bij vodafone en ook zij is Limburgse maar als ze met zo’n vies naakt ventje als jou op huis aan zou komen dan ging ik echt twijfelen aan haar smaak.

Kortom je bent een gigantische oetlul.

Ik ben wel tevreden met MIJN VODAFONE en met mij heel veel andere normale mensen

Met vriendelijke groeten uit het mooie Limburgse land

Jung Habets

pbgif (88k image)

Gemoedstoestand

Geachte heer Breedveld, ik begrijp uw reactie. We zijn tegenwoordig behoorlijk gehecht aan onze telefoon én dat bijbehorende telefoonnummer ;-) Natuurlijk lezen wij nu alleen uw kant van het verhaal maar daar kan ik als callcenter medewerker wel het één en ander uithalen.

Zo kan ik bijvoorbeeld mij uw gemoedstoestand goed inbeelden op het moment dat u belde met mevrouw * en zij zei dat uw toon haar niet beviel. Iedereen weet hoe vervelend het is om telkens weer doorgeschakeld te worden en nergens uit te komen..

Op dat ogenblik had zij (in mijn ogen) de gehele zaak verder direct moeten afhandelen, een direct nummer moeten geven bijvoorbeeld en dan eventueel, zelfs als dat niet in haar takenpakket hoort (dat excuus hoor ik helaas vaak van collegae.

Ik werk niet bij Vodaphone dus ik weet ook niet hoe de technische aspecten verder werken maar een callcenter medewerker hoort dat wel te kunnen uitleggen. Helaas worden de meeste callcenter medewerkers ook niet altijd goed geïnstrueerd (eigen ervaring, ik moest zelf alle ins en outs uitzoeken, maar ik wil dat zélf weten zodat ik mijn klanten goed kan voorlichten). Ik kan mij dus op zich wel voorstellen dat uw simkaart uitgeschakeld wordt en niet meer geactiveerd kan worden, maar ik ben dan persoonlijk iemand die het naadje van de kous wil weten voordat ik overtuigd ben.

Callcenter medewerkers die niet terugbellen zijn een doorn in ieders oog, zelfs als ik iets níet voor elkaar kreeg in de tijd die ik had afgesproken met de klant belde ik nog wel even om te zeggen dat het niet lukte. Dat voorkomt een hoop ellende.. Daaruit maak ik dan ook op dat mevrouw * wellicht niet voldoende geïnstrueerd is voor haar werk. Ook daar wordt tegenwoordig door de werkgever op beknibbeld..

Wij hanteren een simpele strategie: kom je er niet uit met een klant, dan vraag je een collega om het over te nemen en maak die persoon degene die exclusief met de klant verder gaat als het een vervolg krijgt, ook dat voorkomt dit soort ellende (en maak vooral voldoende aantekeningen in het systeem).

Echter bent u, mijns inziens ook wel de typische klant: één die zich toch steeds verder opwindt en telkens als u weer iemand anders aan de telefoon krijgt niet (meer) neutraal het gesprek begint. Dat ís begrijpelijk, ik heb talloze mensen zo aan de telefoon gehad en je leert om mensen zo snel mogelijk te kalmeren (Ik begrijp dat u boos bent maar u bent foutief voor de zoveelste keer naar mij doorgeschakeld en ik kan u niet helpen, laat mij uitzoeken waar u moet zijn, ik bel u terug en schakel u door). Degene die u dan spreekt hoort ook te weten waarom u boos bent en moet het gesprek beginnen met dat in het achterhoofd.

Maar mensen die neutraal of vriendelijk blijven aan de telefoon krijgen sneller een zelfde response, mensen die direct na het opnemen beginnen te schelden en tieren krijgen minder snel voet aan de grond omdat de natuurlijke response verdediging is en dat helpt de klant niet ;-)

Persoonlijk vind ik het niet onterecht dat u de naam van de medewerker hier noemt, ik vind het echter jammer dat zij zelf niet heeft gereageerd. Een persoonlijk excuus is ook niet onterecht en een bloemetje mag best in het kader van de PR ;-)

Toch is niet zij, maar haar manager hierin de schuldige, het is zíjn taak dat dit soort incidenten voorkomen worden of niet escaleren.

Succes met uw zaak en vriendelijke groet :-)

R. R.

P.S. In mijn 9 jaar als callcenter medewerker heb ik talloze andere callcenter medewerkers gesproken en daar waren veel te veel mensen bij die gewoon niet aan de telefoon horen te zitten :-/

pbgif (88k image)

Maffia

Beste Peter, groot gelijk dat je op deze manier deze maffia aan de schandpaal nagelt.

Ik heb zelf een abbo bij deze dieven gehad, wat een ellende, spookrekening, van het 6 tot 10 voudige van mijn normale belgedrag, en wil je een gespecificeerde rekening, die krijg je pas met de afvaardiging, en dan blijkt het dus allemaal niet te kloppen. Ondertussen is wel je nummer afgesloten, en ben je dus genoodzaakt een nieuw nummer te nemen bij een andere provider met alle ongemakken om al je klanten weer van je nieuwe nummer te voorzien.

Vodafone is echt een kutbedrijf en * * (*PING!*) had beter moeten weten, het zal in de praktijk wel zo zijn dat elke ander klant dit heeft geslikt en ze nu een beetje buikpijn heeft van deze Aktie.

Als Vodafone zijn zaakjes op orde heeft kan * * (*PING!*) op het moment dat ze met jou aan de telefoon zit al zien dat er geen voorraad meer is van deze telefoon. Dus had ze deze aanbieding aan moeten passen in een leverbaar toestel, en op zijn minst ervoor zorgen dat het nummer pas geporteerd wordt nadat de telefoon ook werkelijk is afgeleverd.

De klant is koning is helaas uit een ander tijdperk waar ik vaak naar terugverlang.

Mocht je gaan rechten dan wens ik je veel succes, recht hebben is een, maar echt krijgen hier in Nederland…..

Breek me de bek niet open over ons rechtssysteem….

En * * (*PING!*), een ezel stoot zich in het algemeen….. Ik hoop dat je er wat van opsteekt!

Suc6

Colani

pbgif (88k image)

Ontstelteniswekkend

Hoi Peter, ik heb via de website van Vodafone volgend bericht aan dat bedrijf gestuurd:

Geachte lezer,

Hedenochtend ontving ik enkele minuten voor 6:00 uur een bericht dat mij door het signaal dat de mobiele telefoon hierbij laat horen, uit mijn slaap haalde. Mijn vrienden en kennissen zullen mij nimmer opdat vroege uur berichten sturen, aangezien die een goed ontwikkeld fatsoensbesef hebben.

Nu zou ik normaal gesproken na het lezen van een berichtje de slaap wel weer kunnen vatten, in dit geval was de inhoud van het bericht echter dermate onstelteniswekkend voor mij, dat ik meteen klaar wakker was en de slaap niet meer heb kunnen vatten: Mijn beltegoed, dat ik nog lang geen jaar geleden had opgewaardeerd, was op; niet door gesprekken, maar door het ten einde lopen van de geldigheidsduur!

U heeft mij niet persoonlijk op de hoogte gesteld van de verandering van de geldigheidsduur van het beltegoed, ik verzoek u dan ook deze voor mij zeer onvoordelige gang van zaken met spoed recht te zetten, en wel door het beltegoed weer geldig te maken zodanig dat het een jaar na mijn laatste opwaardering geldig blijft.

Ik ga woensdag met vakantie, derhalve verwacht ik dat ik vandaag voor 12:00 uur nog bericht van u ontvang met voor mij een positief antwoord, inhoudende dat u per omgaande mijn beltegoed weer geldig maakt. Mocht u dat nalaten, dan zal ik een kopie van dit bericht onmiddellijk om
12:00 uur doorsturen naar de website van de u welbekende Peter Breedveld, die naar ik aanneem reikhalzend uit zal zien naar het vervolg op zijn Nooit meer Vodafone-verhalen, die, gezien de reacties van lezers, met smaak door andere door uw bedrijf gedupeerde mensen gelezen worden.

met vriendelijke groeten,

G. Z., Utrecht

Na het lezen hiervan, waarvan ik hoop dat het je ook enigszins vermaakt heeft, zul je begrijpen dat ik niet binnen door de door mij gestelde termijn van Vodafone een inhoudelijk antwoord heb ontvangen.

Je mag wat mij betreft de zaak publiceren op jouw website. Voorlopig wel graag mijn privegegevens niet publiceren.

G.Z.

pbgif (88k image)

Stevig gesprek

* * heb ik leren kennen als een zeer opdringend persoon. Ik heb haar namelijk ook een keer aan de lijn gehad! In mijn geval was de informatie die ik kreeg ook ronduit onjuist. Toen ik haar daarmee confronteerde reageerde ze zeer arrogant en ik kon de verborgen woede in haar stem horen. Zonder op haar aanbod te zijn ingegaan hebben we afscheid genomen.

Dat mevrouw * nu haar meerdere tegen is gekomen zal haar allerminst bevallen. Een stevig gesprek tussen Vodafone en * * lijkt me op zijn plaats anders zal deze dame het nog heel moeilijk krijgen wil ze ooit nog een andere baan.

Peter, ik wens je heel veel suc6 bij een eventuele rechtszaak.

M. D.

pbgif (88k image)

Algemeen, 24.11.2007 @ 10:38

[Home]
 

9 Reacties

op 24 11 2007 at 11:01 schreef Houriloper:

Peter, een late reactie op de prachtige schilderijen van Gérôme (ze neigen wel naar edelkitsch, maar dat geef niet), ik zou ze het liefst allemaal in posterformaat aan mijn muren hangen – jammer dat het over is, en die vieze kerels… brrr

op 24 11 2007 at 12:41 schreef Happy Hotelier:

@ Jung Habets

Een vriendin van mij pleegt zo’n piemel een labellootje te noemen…..

op 24 11 2007 at 13:01 schreef Paardestaart:

Piemel?? Wat? Waar piemel??

op 24 11 2007 at 16:21 schreef Houriloper:

Tussen al die blonde bossen schaamhaar, Paardje.

op 24 11 2007 at 16:36 schreef Frank88:

Onder welke steen komen al die Vodafone-juffen ineens vandaan gekropen?

op 24 11 2007 at 18:04 schreef Houriloper:

Nooit beseft dat je een Vodafoonjuf was, Paard. Eerder Hi zou ik zeggen.

op 27 11 2007 at 07:40 schreef Alvaro:

De echte op het fotootje, mannen van Pat Buchanan. Geheel estillo mio.

Lang en kort praten over Vodafone, noem mij één bedrijf waar alles goed gaat en zou je die vinden dan is er wel weer een individue die wat te zeiken heeft.

op 27 11 2007 at 10:30 schreef Houriloper:

Holy Shit, is Pat Buchanan óók al gay?

op 27 11 2007 at 12:26 schreef Alvaro:

Niet dat ik weet, jij wel denk ik aan je naam te zien.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekenen geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN NOVEMBER

O De lange arm van Tel Aviv

O Mjoenik

O Wierd Duk stuurt een vriendje om bij mijn baas te klagen

O Jij, racist, jíj bent het integratieprobleem

O Nederland gaat op moslimjacht

O Op de bres voor de domme lul

O De onwaardige discipelen van Theo van Gogh

O Maarten Wolterink

O Mag geen nazi zeggen

O Poepen doen we allemaal

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 


 

(Advertentie)
 

 

 

RSS RSS